|
Chromecast og Lyd fra TV2 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Brianigenigen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 624 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-Juli-2014 kl. 15:29 |
Hej
For at løse problemet med TV2 PLAY, så har jeg invisteret i en Chromecast. Jeg bruger en PC til at caste til Chromecast, da der jo selvfølgelig ikke er en tv2 play app. Når jeg Caster forx netflix, så er der fin lyd. Men når jeg Caster browser med tv2 play, så er der ikke lyd på TV men stadig på PC. Hvad gør jeg forkert, eller kan jeg ikke få lyd fra Browservindue og til Chromecast?
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kunne det være et lydformat som TV ikke kan afspille.? Eller som Chromecast ikke kan.?
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Brianigenigen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 624 |
Hmmm, der skrives ellers at, casting er afhængig af din pc. Og her er lyden ok :-)
|
|
![]() |
|
usk78dk ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 24-November-2012 Status: Offline Point: 5 |
Er der noget nyt om dette. Syntes efterhånden det meste (af det jeg bruger) virker som det skal. DRs hjemmeside virker fint og lyden kommer med over, men ikke TV2 Play - meget belastende. Håber nogen kan hjælpe.
Og så har jeg en del MKV filer, hvor lyden mangler når jeg afspiller dem i en browser, men virker fint i VLC. Er der nogen der har en mulig løsning til dette?
|
|
![]() |
|
usk78dk ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 24-November-2012 Status: Offline Point: 5 |
Ok, skriver lige igen. Jeg har netop opdaget at Chromecast IKKE understøtter Silverlight og Quicktime. Da TV2 Play bruger Silverlight er det nok derfor det ikke fungerer.
Redigeret af usk78dk - 16-September-2014 kl. 08:54 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |