|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
kris ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1046 |
![]() Sendt: 28-September-2006 kl. 12:09 |
Jeg faldt lige over dette yderst interessante produkt (koster under 100 £ i andre netbutikker jeg har set): http://www.argos.co.uk/static/Product/partNumber/0490380/Tra il/C$cip%3D42492.Sound+and+vision%3EC$cip%3D42575.CD+players ,+radios+and+cassette+players%3EC$cip%3D42580.Radios.htm Så vidt jeg kan læse mig til andre steder på nettet, kan den modtage over 2500 radiostationer (via www.reciva.com's verdensomspændende net) - og altså ikke bare de 300 som nævnt i linket. DERUDOVER kan man streame lagrede musikfiler til dimmeren (formentlig også fra ens NAS) - det er sgu en smart og yderst prisatrraktiv dimmer til køkkener, badeværelser og børneværelser! Kristian |
|
![]() |
|
troelsit ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Marts-2006 Status: Offline Point: 910 |
![]() |
Ja, denne type af afspillere vinder mere og mere frem.... Jeg har dog p.t. mere kig på Sonos DP80 eller Squeezebox - også fremragende produkter |
|
![]() |
|
kris ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1046 |
![]() |
Ja, lidt overblik over udbuddet finder man her: http://en.wikipedia.org/wiki/Internet_radio_device Jeg har dog ingen konkurrenter set i Bush-prislejet - og Squeezebox'en er vel Rolls-Roycen? (fra Slim Devices - tjek deres Transporter - uhauha, den er cool: http://www.slimdevices.com/) Det der tiltaler mig med Bush'en er, at man forholdsvist billigt kan distribuere radio og lagret musik til børneværelse, køkken, bad osv. I stuen streamer jeg i øvrigt selv fra NAS (MSS+) til stereoanlæg (via SLA5520 fra Philips) Kristian |
|
![]() |
|
troelsit ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Marts-2006 Status: Offline Point: 910 |
![]() |
Enig - jeg vil gerne have den til Toilettet eller altanen - den ville passe perfekt!! Transporteren er ALT for dyr synes jeg.... http://www.sonos.com/products/zoneplayers/
|
|
![]() |
|
![]() |
Har du tjekket Pinnacle Soundbridge? Den er tæt på at være samme pris...
|
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3847 |
![]() |
Den skal tilsluttes anlæg eller andet. Bush'en er jo en transistoradio
|
|
![]() |
|
![]() |
jeps - derfor er Bushen god til Badeværelse, altaner, etc hvor man ikke lige har højtalere og forstærker... Synes bare Sono's produkt er tæske-lækkert!! Redigeret af troelsit - 28-September-2006 kl. 13:13 |
|
![]() |
|
![]() |
Jo, men den ligner jo min SLA5520 (ses i øvrigt også i dit link), og den har IKKE en ordentlig radio-feature (selv om Philips påstår, at nyt firmware pr. november skal afhjælpe radio-problemerne). Der er (sgu) ikke andet end problemer med Philips' radiostreaming - DR's stationer er fx fortsat ikke streambare i SLA'en (og formentlig heller ikke Pinnacle). Men det er de - og stort alle verdens net-kanaler - i Bush-radioen, da Bush åbenbart har indgået en aftale med www.reciva.com om adgang til deres ca. 3000 kanaler, inkl. DR (se det enorme radio-udbud på Recivas site). At Bush-modellen tilmed er inkl. stereohøjttalere gør den ret svær at konkurrere som køkken-gadget! Synes jeg.... |
|
![]() |
|
amarone ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 249 |
![]() |
Ang. Slimdevice`en - som jeg selv synes er noget af det mest interessante i den boldgade, fandt jeg i går nogle links om den. Måske nogen synes de ku` være værd at kigge. Så er de i hvert fald her:
|
|
![]() |
|
![]() |
Hvad er dine erfaringer med SLA5520? Den er meget á la Slimdevice, som jeg er tæt på at bestille.. 999 er billigt synes jeg, men duer den til noget? |
|
![]() |
|
![]() |
Ja, Slim Devices er pt. referencemodellen på markedet (særligt Transporteren)- så vidt jeg selv har researchet mig frem til. Modsat min SLA5520 (max 320 kbps) kan den klare lossless, og det er selvsagt imponerende. Bush-dimmeren er noget HELT andet - men ikke desto mindre interessant og hamrende handy (og billig). Og det var bare det, jeg ville gøre opmærksomed på her. Kristian |
|
![]() |
|
![]() |
Men fungerer SLA5520 fint nok til at afspille MP3 filer fra PC'en?
Redigeret af troelsit - 28-September-2006 kl. 13:47 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |