recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Køling til PS4
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Køling til PS4

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3792
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Køling til PS4
    Sendt: 09-Juli-2014 kl. 08:27
Kender i noget til køling "elementer" til PS4?

Ala den her dog til ps3:
http://www.dustinhome.dk/product/5010114786/deltaco-koling-til-playstation-3-usb/?s=c&c=1#intcmp=con_con

Jeg har fundet en vertikal, men jeg vil meget gerne kunne afkøle liggende..

Har i spottet noget?
Til top
Juiceren Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-November-2007
Sted: Aalborg
Point: 259
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Juiceren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juli-2014 kl. 09:31
Lytter lige med her - Min PS4 puster en del i mit møbel desværre.
Har forsøgt mig med nogle "gummidutter" som hæver den ca. 1cm fra hylden (hylden varmes op af ps4 over og forstærker under) men det har desværre ikke gjort meget. 

Jeg er endnu ikke stødt på nogle liggende køleenheder, men det virker heller ikke optimalt i forhold til hvordan maskinen trækker luft ind. Det bedste bud vil nok være at forbedre airflowet omkring maskinen ved f.eks. at bore huller bag i tv møblet hvis det er sådan et den står i (som i mit tilfælde). 

Sonos Beam + Sub + 2x One SL - LG C8 55" - Nvidia Shield 2015
Til top
MadsBP Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 31-Marts-2014
Sted: midtjylland
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MadsBP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juli-2014 kl. 12:44
Coolerkit.dk havde vandkøling til ps3 i sin tid. Så kan man jo flytte varmen ud af møblet, via radiaroren. Hvis det er det man er til.
Men det er måske lidt overdrevet :)
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu