|
Udskiftning af subwoofer |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Allanbp ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-November-2006 Sted: Holbæk Status: Offline Point: 471 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-Juli-2014 kl. 18:31 |
Jeg har lige nu en audio pro sub impact. Sat sammen med et focal sib højtalere. Jeg er nu kommet til den konklusion at min sub fylder alt for meget.
Så jeg ville gerne have noget mindre. Jeg har haft kigget på yamaha yst-sw150 da jeg godt kan lide ideen om at den kan ligge under sofaen. Jeg ved bare ikke om den er for svag. Min forstærker byder på muligheden for tilslutning at 2 subs så det er også en mulighed. Mit system bruges primært til film og tv. Jeg håber at i kan komme med nogle bud, eller erfaringer. Jeg kan jo lige tilføje at jeg helst ikke ligger mere end 5k for en en sub lige nu da økonomien ikke rigtig byder til mere end det. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |