|
1x12" vs 2x10" sub |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ThomasNorge ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-December-2013 Sted: Hitra, Norge Status: Offline Point: 143 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-Juni-2014 kl. 21:54 |
Læser om mange der har 2 subs i deres surround setup.
Tænker lidt at købe svs pb1000 eller pb2000. Vil to 10" være bedre end en 12"? En anden ting. Hvis jeg vil sætte subben i et hulrum i væggen. Kunne være en skunk. Skære et hul i gipsen og sætte højtaler filt i hullet. Må subben så være portet eller vil en lukket sub gøre det lige så godt? |
|
Mvh Thomas
|
|
![]() |
|
Jonas_h ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4475 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg er fristet til at sige, at 2x10" i mange tilfældet vil være bedre end 1x12". Men ville dog helt klart anbefale at gå ldit længere og sige 2x12" :)
Hvis porten er i fronten af subben, er der ingen problemer med at placere dem i et hulrum.
|
|
![]() |
|
ThomasNorge ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-December-2013 Sted: Hitra, Norge Status: Offline Point: 143 |
Tak :)
Mit indlæg er blevet så gammelt at jeg i mellemtiden har købt 2x12" :) |
|
Mvh Thomas
|
|
![]() |
|
Jonas_h ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4475 |
SÅDAN!
![]() |
|
![]() |
|
whazz ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Februar-2014 Sted: Aalbor, Danmark Status: Offline Point: 115 |
Det satme i orden! ![]() ![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |