|
Sonos beta - zoner forsvinder |
Besvar ![]() |
Forfatter | |||
Davidp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Marts-2007 Sted: Kastrup Status: Offline Point: 905 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-Juli-2014 kl. 23:32 |
||
Jeg har for et par dage siden installeret den seneste bete på mine 4 zoner. Siden da,har jeg store problemer!er med at mine zoner som forbinder trådløst (ikke sonosnet) forsvinder ud af det blå.
Andre med samme oplevelse? |
|||
![]() |
|||
Jever ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-April-2004 Sted: Karise Status: Offline Point: 975 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Har du da fjernet din Bridge?
Jeg har ikke problemer med den nye version, men bruger også stadig min Bridge. |
|||
![]() |
|||
gah ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-November-2013 Sted: Kastrup Status: Offline Point: 128 |
||
Fatter ikke at i gider bruge tid på at installere en Beta software, som ikke officielt er udgivet, og så klage over at der er noget som ikke virker.
|
|||
![]() |
|||
sickchild ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Maj-2008 Sted: næstved,Denmark Status: Offline Point: 801 |
||
Jeg læser da heller ikke der er nogen der klager. Men der er en der spørg om der er andre der har oplevet samme problem. Hele idéen med beta test, er jo at finde fejl og få dem rettet inden den sendes ud til alle.
|
|||
![]() |
|||
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
||
Gratis udvikling og test.
Det kommer aktionærerne til gode.
![]() |
|||
![]() |
|||
sickchild ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Maj-2008 Sted: næstved,Denmark Status: Offline Point: 801 |
||
Ja det gør det ![]() Men det er vel noget som stort set alle firmaer bruger idag. Så vidt jeg husker så starter Apple også et større public beta program. Men det er helt sikkert også godt for aktionærerne.. :D
|
|||
![]() |
|||
gah ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-November-2013 Sted: Kastrup Status: Offline Point: 128 |
||
Ok hvis det er et public beta program så kan jeg til nød forstå det, men hvis det er fordi at der er en som har delt et link til et lukket beta program, så fatter jeg ikke at folk gider bruge tid på ufærdige programmer.
Hvis det er et almindeligt public beta program så undskyld. Jeg vil dog tro at hvis man har tilmeldt sig dette, så har man også modtaget information fra Sonos, om hvordan at man skal forholde sig hvis at man oplever problemer. |
|||
![]() |
|||
Davidp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Marts-2007 Sted: Kastrup Status: Offline Point: 905 |
||
Gah, gider du ikke smutte hvis ikke du har noget konstruktivt at melde ind med. Tak.
Jever: ja, jeg har fjernet min bridge. Gik ud fra at den ikke var nødvendig, og ikke bidragede med noget længere, eftersom mit Sonosnet ikke længere bruges? |
|||
![]() |
|||
Jever ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-April-2004 Sted: Karise Status: Offline Point: 975 |
||
Ja, du har mulighed for at fjerne din Bridge, hvis du vil "nøjes" med dit almindelige Wifi.
Jeg syntes bare det fjerner den fordel der er med at Sonos bruger deres eget net, og dermed en øget stabilitet. Så jeg har ikke tænkt mig at fjerne min Bridge. Hvad hvis du kobler din Bridge på igen, løser det så problemerne? |
|||
![]() |
|||
||
Jeg har faktisk haft den modsatte oplevelse end dig. Mit Sonosnet har altid været meget skrøbeligt og letpåvirkeligt fra interferens.
Jeg har købt en ny router for at "opgradere" stabilitet i mit trådløs netværk så Sonos kan køre udelukkende på det. Jeg har her til eftermiddag, efter nogle anvisninger på sonos Forum, fået lavet nogle ændringer i opsætningen af mit wifi. Og det ser faktisk ud til at have hjulpet en hel del. Jeg har da kunnet spille både Spotify og TuneIn uden problemer her til eftermiddag. |
|||
![]() |
|||
Brianigenigen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 624 |
||
Jeg har ALDRIG haft problemer på sonoscloud eget netværk, bor sgu ellers i et ret crooner område
|
|||
![]() |
|||
Brianigenigen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 624 |
||
Jeg har ALDRIG haft problemer på sonos eget netværk, bor sgu ellers i et ret crowded område. Gir forresten gah ret. Men kan se jeg har problemer med stavekontrol haha
;-) |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |