|
hjælp til ny laserprinter |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
vonrask ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 06-April-2005 Sted: 8600 Silkeborg Status: Offline Point: 492 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-Juli-2014 kl. 11:20 |
Efter godt 12 år døde min gamle sort hvide laserprinter i morges. Så nu skal jeg ud og have en ny printer og denne gang vil jeg gerne træde ind i den favre nye verden og gå efter en farvelaserprinter. Men det er jo en jungle at finde rundt i. Så hvad kan I anbefale, som har en god kvalitet og som ikke koster en bondegård at holde med farver.
Håber I kan hjælpe :) |
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6693 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
http://www.proshop.dk/Printer/
Begge har WLAN og HP ePrint - sikkert også Airprint. Det har min ihvertfald. Jeg har en CP1525nw som jeg har været tilfreds med. Men et sæt patroner koster ca. 2000. |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |