recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Før køb af Intel NUC
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Før køb af Intel NUC

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Ckhansen1 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 09-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 177
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ckhansen1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Før køb af Intel NUC
    Sendt: 15-Juli-2014 kl. 14:59
Overvejer at købe en Intel NUC D54250WYK, som jeg udelukkende vil bruge som medie center med et setup der hedder, Win64, XBMC, ANY DVD HD, samt DVB viewer.
På Intels hjemme side står der at NUCen har HDMI 1.4. Når jeg ser der står HDMI 1.4 burde jeg så ikke kunne forvente at den kunne klare en opløsning op til 3840×2160 30 billeder pr sekund?

Det mystiske er så, at den kun kan 1080p via HDMI. (Virker mærkeligt at der står HDMI 1.4)

Hvis jeg vil have 3840×2160 med 30 billeder pr sekund, så skal jeg bruge Display porten. Og sådan en er der ikke i mit 4k tv:(

Kan man lave display port om til HDMI så jeg kan få 3840×2160?
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juli-2014 kl. 18:04
du køber bare et dp til hdmi kabel.  som eksempelvis noget a la det her http://www.proshop.dk/Skaermkabel-%28VGA%2c-HDMI%2c-DVI%2c-displayport-m.v.%29.htm

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu