|
Danske priser på OneDrive |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Splinten ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-April-2004 Sted: Lolland Status: Offline Point: 910 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-Juli-2014 kl. 14:05 |
|
Microsoft meldte i juni ud at priserne på lagring i deres cloud-løsning ville falde drastisk i pris. jf. denne nyhed fra d. 23/6 her på siden: http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articleid=11157
Den gang var der imidlertid ikke offenliggjort danske priser. Når jeg kikker på min lagerplads i dag, er der følgende informationer: Ved årlig betaling: 20 GB = 56 DKK/årligt 50 GB = 139 DKK/årligt 100 GB = 279 DKK/årligt 200 GB = 558 DKK/årligt Hvis jeg vælger månedlig betaling er priserne: 20 GB udgår 50 GB = 30 DKK/månedligt (lig 360 DKK/årligt) 100 GB = 45 DKK månedligt(lig 540 DKK/årligt) 200 GB = 70 DKK/månedligt(lig 840 DKK/årligt) Er det bare mig, der ikke kan regne, eller ligner det langt fra de priser, der blev nævnt fra Microsoft i juni (2 USD for 100 GB og 4 USD for 200 GB)? Jeg kan dog endnu ikke vælge den månedlige betaling, så det er måske kun midlertidige priser. |
||
![]() |
||
Silentbob ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 632 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
En del af nyheden, var også at folk med Office 365 abonnement ville få 1 TB lagerplads.
Vi har Office 365 og har stadig omkring 20 GB plads på vores OneDrive. Så mit bud er, at det endnu ikke er implementeret.
|
||
![]() |
||
troopa ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-April-2014 Status: Offline Point: 92 |
|
Der står i linket at de går fra 7gb til 15gb gratis, jeg har 10gb ? Mon jeg også bliver opgraderet til 15? må man vel gå ud fra... betaler i øvrigt intet.
Redigeret af troopa - 16-Juli-2014 kl. 14:52 |
||
![]() |
||
rasmusvn ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Oktober-2008 Sted: Odense N Status: Offline Point: 826 |
|
Formentlig 7+3 (camera backup bonus).
|
||
![]() |
||
Sylvest ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 894 |
|
Ja jeg har så fået 1TB på mit drive og jeg har Office 365 personal abonnement. Købt på min iPad sidst jeg var i Vegas, så det er US takst :-)< ="cosymantecnisbfw" co="cs" id="SILOBFWID" style="width: 0px; height: 0px; display: block;">
|
||
.
|
||
![]() |
||
pmalm ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-Oktober-2007 Sted: 3400, DK Status: Offline Point: 433 |
|
Alle med office365 skulle gerne i dag have fået 1TB plads på deres OneDrive
![]() Jeg har fået det. Redigeret af pmalm - 16-Juli-2014 kl. 23:08 |
||
Mvh Peter
LG-55EC930, NAD-M3, XBOX-ONE S, B&W CM8, SONOS. |
||
![]() |
||
Silentbob ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 632 |
|
Samme her.
|
||
![]() |
||
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
|
JA - man beholder sine 3 GB "Filmrullebonus", som de kalder det. Således at man i alt, efter opgraderingen incl. bonussen har 18 GB.
|
||
![]() |
||
Romer ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 105 |
|
Jeg modtog en mail fra Microsoft 30/06 hvor der stod følgende: Dit OneDrive bliver snart endnu bedre. Vi er ved at opdatere vores abonnementer, så du får samme mængde lagerplads til en lavere pris uden binding. Med dit nuværende abonnement har du: 50 GB for 139 DKK om året (11.58 om måneden) Med dit nye abonnement får du: 50 GB for 7 DKK om måneden Vi opdaterer automatisk dit abonnement den 31. august. Du vil få refunderet et beløb svarende til den resterende tid i dit nuværende abonnement på det kreditkort, som blev brugt ved køb af abonnementet, før det blev flyttet til det nye månedlige abonnement. Du behøver ikke at foretage dig noget nu, men du kan til enhver tid ændre dit abonnement. Ved ikke at annullere dit abonnement accepterer du opdateringen af abonnementet. |
||
![]() |
||
Splinten ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-April-2004 Sted: Lolland Status: Offline Point: 910 |
|
Nu er mine priser også opdateret, men jeg har dog ikke valgmuligheden med 50 GB. Kan tyde på at Microsoft fremadrettet vil satse på 100 og 200 GB, men ikke vil tage det fra kunderne som de allerede har på nuværende tidspunkt.
|
||
![]() |
||
|
Har lige et enkelt spørgsmål omkring Onedrive. Håber det er okay med OP.
Når man anvender Onedrive skrivebordsapp, hvad er så forskellen på "Kun tilgængelig Online" og "Tilgængelig Offline"? For så vidt jeg kan se, uanset hvad man vælger gemmer den filerne lokalt. Grunden til jeg spørger er, at jeg i går ville lave en backup til Onedrive i en mappe sat til "Kun tilgængelig Online" og løb tør for plads på min PC. Jeg backede up fra NAS til Onedrive via min bærbar. Jeg er klar over jeg blot kan fjerne den pågældende mappe fra at synce til PC/skrivebordsapp. Men er stadig nysgerrig efter forskellen.
Redigeret af Silentbob - 18-Juli-2014 kl. 08:38 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |