|
Død Strømforsyning, |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
cmnielsen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-April-2005 Sted: Aalborg, DK Status: Offline Point: 300 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-Juli-2014 kl. 09:05 |
Hej. Min strømforsyning til min Sonos Bridge 100 er død, og jeg skal derfor finde en ny. Hvad hedder stikket der går ind i enheden? Der findes flere stiktyper, så jeg vil være sikker på at jeg købr den rigtige. Et billede af stik kan ses her: ![]() Redigeret af cmnielsen - 17-Juli-2014 kl. 09:06 |
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10570 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg mener det hedder et coax strømstik, men hvad der er mere vigtigt end navnet er dimensionerne (udvendig/indvendig diameter).
Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
cmnielsen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-April-2005 Sted: Aalborg, DK Status: Offline Point: 300 |
ok, tak for svar. Må se om jeg kan finde et datablad der beskriver det. Troede det var standart og alle coax havde samme dimention?
|
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5359 |
Du kan muligvis få ny original uden beregning:
Ellers kaldes det et DC stik, med angivelse af udvendig x indvendig diameter x længde (hvis opgivet) mm F.eks.: Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1600 |
Coax strømstik? Har jeg aldrig hørt om, DC strømstik er derimod den mest anvendte betegnelse.
|
|
![]() |
|
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1600 |
Jeg trækker min udtalelse tilbage.
![]() |
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10570 |
Selve stiktypen er coax og den strøm der går igennem er DC = jævnstrøm.
Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
tak til alle for svar. Jeg kigger på dem.
|
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Hvis ikke du kan få en gennem Sonos, så er udgangseffekten den samme, som den langt de fleste tablets bruger. 5 volt ved 2 ampere altså. Og så er det bare sådan en her, du skal have til tablet laderen: http://www.amazon.co.uk/StarTech-feet-Barrel-Power-Cable/dp/B003MQO96U
|
|
![]() |
|
Mange tak for link og info :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |