recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Android udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Galaxy tab 10.1 android version for gammel??
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Galaxy tab 10.1 android version for gammel??

 Besvar Besvar Side  123 15>
Forfatter
Besked
Metodik Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-November-2013
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 67
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Metodik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Galaxy tab 10.1 android version for gammel??
    Sendt: 14-Juli-2014 kl. 20:17
Jeg er ejer af en Samsung Galaxy tab10.1 fra 1/3 2012.
Kan det virkelig passe at den ikke kan bruges mere???
Jeg ville se den nye version af DR TV på den men fik en blå legoklods med spørgsmålstegn på siderne i stedet for startpilen til afspilning af video.
Problemet er, at DR TV kræver android 4.1 eller nyere. Tabben har ver. 4.0.4 og når jeg vil opdaterer siger den af den nyeste version er installeret!!!!
Kan det virkelig være rigtigt at min tab "allerede" er til skraldespanden????
Det er så ikke kun DR TV der ikke fungerer. Videoklip fra British Airways hjemmeside giver kun lyd og ingen billeder.
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juli-2014 kl. 20:41

Har en Tablet med version 4.0.3 den viser det uden problemer.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Metodik Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-November-2013
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 67
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Metodik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juli-2014 kl. 20:50
Kan du se live TV fra DR??
Er det en Samsung tab?
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juli-2014 kl. 20:53

Ja, som skrevet virker det fint. Det er en Acer A500.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Metodik Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-November-2013
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 67
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Metodik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juli-2014 kl. 20:59
Hmmm
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juli-2014 kl. 21:17
Det med den blå klods, er da når den prøver at køre flash i browser der ikke understøtter det. Er din browser sat op til, at maskere sig som en desktopversion? Prøv lige med Chrome eller end anden end den du normalt bruger på din tablet. I Chrome kan du nemlig vælge, om den skal vise desktop eller mobilversion af en side. Og hvis den viser den mobile version af DR TV, så afspiller den automatisk HTML5 i stedet for flash.
Til top
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-November-2013
Status: Online
Point: 2400
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juli-2014 kl. 22:23
DR har for nyligt udført ændringer på liveTV til ny mobil app som du kan installere fra androids Play Butik. Jeg har også nævnte tablet. Den nye app medfører er et usædvanligt flot skarpt og godt live-billede i HDlignende kvalitet. Så prøv denne løsning og lad os høre.

Redigeret af bentpetersson - 14-Juli-2014 kl. 22:24
Med venlig hilsen
bentpetersson


Til top
Metodik Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-November-2013
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 67
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Metodik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juli-2014 kl. 22:33
Nagash - du har helt ret - og når jeg roder lidt i hjernekisten - så vidste jeg det jo godt. De virker med Firefox på min tab. Jeg har ferie så hjernevindingerne er åbenbart på standby.
Det er primært fruen der bruger tabben. Men da vi sad på en campingplads i Århus og jeg ville se fodbold ville det være bedre med 10" skærm end 2" på smartphonen. Jeg må være gået i panikmode. Så jeg så forbold på 2" Confused.

Til top
Metodik Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-November-2013
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 67
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Metodik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juli-2014 kl. 22:37
Nu har jeg prøvet med Chrome. Den vil have Flashplayer 10.0 eller nyere. Jeg kører med ver. 11.1 ???

Til top
Metodik Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-November-2013
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 67
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Metodik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juli-2014 kl. 22:40
Jeg har en mobil APP på min smartphone som virker fint. Hvad hedder den app?
Når jeg søger i play butik dukker den ikke op? På min smartphone hedder dem DR TV.

Til top
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-November-2013
Status: Online
Point: 2400
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juli-2014 kl. 22:40
Du behøver altså ingen anden browser end den installerede! Og du får kun DR live til at køre som jeg foreslog
Med venlig hilsen
bentpetersson


Til top
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-November-2013
Status: Online
Point: 2400
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juli-2014 kl. 22:42
Den hedder. Ja gæt? DRTV og den er naturligvis den samme som på din mobil, idet en tablet kun er en mobil

Redigeret af bentpetersson - 14-Juli-2014 kl. 22:44
Med venlig hilsen
bentpetersson


Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 15>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu