recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Android udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Cover til min Galaxy
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Cover til min Galaxy

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
troels59 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 20-Juli-2014
Sted: København, Danm
Status: Offline
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér troels59 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Cover til min Galaxy
    Sendt: 20-Juli-2014 kl. 18:03
Hej recordere.dk!

Jeg har i denne uge købt min første smartphone. Jeg er efterhånden en ældre herre, så jeg spurgte mit barnebarn til råds, som mente at jeg skulle starte med en brugt model, for at sparre penge - hvis jeg nu ikke kunne finde ud af telefonen. Derfor købte jeg hans gamle, Samsung Galaxy S2. 

Samtidig med købet, så anbefalede han at jeg købte et cover - idet jeg kan være klodset. Min gamle nokia, kunne jo holde til nogle tæsk! Jeg har derfor været lidt rundt på internettet og kigge efter sådan et cover. Mit barnebarn sagde at jeg skulle købe det fra udlandet, idet at det er billigere, men jeg har dog ikke den store tiltro til det, så jeg har været igennem et par webshops. Kan i anbefale nogen af disse webshops?

Jeg håber at i kan være mig behjælpelige! 

MVH
Troels
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juli-2014 kl. 18:23

Ikke den store tiltro til udlandet. Så har du alligevel linket til to udenlandske.? Når det nu et sagt, så kan du jo se at på Trend Cover koste de ikke meget, købte selv et Neopren cover til min X - Cover, og det kostede ikke meget, det var i en DK webshop, kan ikke huske hvilken, ledte bare efter et Neopren cover, og købte faktisk bare det første der kom frem, og det var ikke mange penge det kostede. Det sammen med en holder til brug i bil var under Kr. 200.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juli-2014 kl. 18:25
Prøv at kigge på mytrendyphone.dk
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juli-2014 kl. 18:42
Find - og køb - på Deal Extreme www.dx.com
Det er det absolut billigste! Jeg havde ødelagt mit tidligere cover, som jeg havde købt via Amazon for kr. 75,-
Fandt det samme på Deal Extreme, for kr. 12,50 inkl. Fragt. Dx.com er for kinesiske producenter. Så det sendes, fragtfrit, direkte til dig. Ingen fordyrende mellem overhovedet. Der er aldrig problemer og varen kommer indenfor et par uger.

M.v.h.
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juli-2014 kl. 21:10
Jo jo, men kinesisk! Kan der ikke skiftes til engelsk tekst?
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juli-2014 kl. 22:07
Hvad taler du om? dx.com er på engelsk!

M.v.h.
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juli-2014 kl. 22:19
Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Hvad taler du om? dx.com er på engelsk!

M.v.h.
ja på min Mac er den. Men på iPad fik jeg kinesisk Confused
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juli-2014 kl. 22:22
De har ingen sleeve til min Mac?
Til top
longjohn2 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-November-2009
Point: 1021
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér longjohn2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juli-2014 kl. 10:04
Mytrendyphone og andre danske forhandlere får deres covers samme sted fra som sælgerne på Ebay (dx.com = samme varer som på Ebay, ofte lidt dyrere). 

Så hvis du har lidt tålmodighed (kan tage en måned at få leveret), er det oplagt at købe på Ebay. 

Fragten fra Hongkong er som regel gratis, mens det koster 49 kr. at få sendt en pakke få kilometer i Danmark.

http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_from=R40&_sacat=0&_nkw=samsung+galaxy+SII+cover&_sop=15

Tjek evt. Pricerunner for danske forhandlere, hvis du foretrækker det.

http://www.pricerunner.dk/cl/199/Mobiltelefon-tilbehoer?attr_30299881=57209895&q=samsung+galaxy+sii&search=samsung+galaxy+sii&sort=3&viewType=standard

Til top
longjohn2 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-November-2009
Point: 1021
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér longjohn2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juli-2014 kl. 10:06
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

De har ingen sleeve til min Mac?

Uden at kende modellen: 

http://www.ebay.co.uk/sch/Laptop-Desktop-Accessories-/31530/i.html?_sop=15&_from=R40&_nkw=sleeve+mac
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juli-2014 kl. 10:29
Ebay tar 10-14 pund for et sleeve der koster 200 kr ved mytrendyphone. gider ikke vente en md for at spare forskellen.

Det var mere om dx.com har et sleeve til under 100 kr
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu