|
Cover til min Galaxy |
Besvar |
Forfatter | |
troels59
Ny bruger Oprettet: 20-Juli-2014 Sted: København, Danm Status: Offline Point: 1 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 20-Juli-2014 kl. 18:03 |
Hej recordere.dk!
Jeg har i denne uge købt min første smartphone. Jeg er efterhånden en ældre herre, så jeg spurgte mit barnebarn til råds, som mente at jeg skulle starte med en brugt model, for at sparre penge - hvis jeg nu ikke kunne finde ud af telefonen. Derfor købte jeg hans gamle, Samsung Galaxy S2. Samtidig med købet, så anbefalede han at jeg købte et cover - idet jeg kan være klodset. Min gamle nokia, kunne jo holde til nogle tæsk! Jeg har derfor været lidt rundt på internettet og kigge efter sådan et cover. Mit barnebarn sagde at jeg skulle købe det fra udlandet, idet at det er billigere, men jeg har dog ikke den store tiltro til det, så jeg har været igennem et par webshops. Kan i anbefale nogen af disse webshops? Jeg håber at i kan være mig behjælpelige! MVH Troels
|
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ikke den store tiltro til udlandet. Så har du alligevel linket til to udenlandske.? Når det nu et sagt, så kan du jo se at på Trend Cover koste de ikke meget, købte selv et Neopren cover til min X - Cover, og det kostede ikke meget, det var i en DK webshop, kan ikke huske hvilken, ledte bare efter et Neopren cover, og købte faktisk bare det første der kom frem, og det var ikke mange penge det kostede. Det sammen med en holder til brug i bil var under Kr. 200. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
Prøv at kigge på mytrendyphone.dk
|
|
Bruger udmeldt 38
-- Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
|
Find - og køb - på Deal Extreme www.dx.com
Det er det absolut billigste! Jeg havde ødelagt mit tidligere cover, som jeg havde købt via Amazon for kr. 75,- Fandt det samme på Deal Extreme, for kr. 12,50 inkl. Fragt. Dx.com er for kinesiske producenter. Så det sendes, fragtfrit, direkte til dig. Ingen fordyrende mellem overhovedet. Der er aldrig problemer og varen kommer indenfor et par uger. M.v.h. |
|
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
Jo jo, men kinesisk! Kan der ikke skiftes til engelsk tekst?
|
|
Bruger udmeldt 38
-- Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvad taler du om? dx.com er på engelsk!
M.v.h. |
|
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
ja på min Mac er den. Men på iPad fik jeg kinesisk
|
|
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
De har ingen sleeve til min Mac?
|
|
longjohn2
Guld medlem Oprettet: 29-November-2009 Status: Offline Point: 1021 |
Funktioner
Tak(0)
|
Mytrendyphone og andre danske forhandlere får deres covers samme sted fra som sælgerne på Ebay (dx.com = samme varer som på Ebay, ofte lidt dyrere).
Så hvis du har lidt tålmodighed (kan tage en måned at få leveret), er det oplagt at købe på Ebay.
Fragten fra Hongkong er som regel gratis, mens det koster 49 kr. at få sendt en pakke få kilometer i Danmark. http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_from=R40&_sacat=0&_nkw=samsung+galaxy+SII+cover&_sop=15 Tjek evt. Pricerunner for danske forhandlere, hvis du foretrækker det. http://www.pricerunner.dk/cl/199/Mobiltelefon-tilbehoer?attr_30299881=57209895&q=samsung+galaxy+sii&search=samsung+galaxy+sii&sort=3&viewType=standard |
|
longjohn2
Guld medlem Oprettet: 29-November-2009 Status: Offline Point: 1021 |
Funktioner
Tak(0)
|
Uden at kende modellen: http://www.ebay.co.uk/sch/Laptop-Desktop-Accessories-/31530/i.html?_sop=15&_from=R40&_nkw=sleeve+mac
|
|
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
Ebay tar 10-14 pund for et sleeve der koster 200 kr ved mytrendyphone. gider ikke vente en md for at spare forskellen.
Det var mere om dx.com har et sleeve til under 100 kr
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |