|
Lidt forskelligt til salg |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
Thomas H ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 343 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 08-Juli-2014 kl. 21:56 |
Hejsa
Jeg har ryddet lidt op, og har følgende til salg. Alle delen kan ses og afhentes i Odense. Såfremt det skal sendes, foregår det på købers regning. Detaljerne omkring dette aftales bagefter. Creative 2.1 højtalersæt Det spiller fint, og er aldrig blevet mishandlet. Fin stand. Pris: 300,- ![]() Original Apple 12W lader. Model A1401. Nye og stadig i plastic. Det er kun selve ladehovedet, der følger IKKE "ben" med til stikkontakten. Benene kan f.eks. købes HER. Pris: 1-2 stk. 55,-/stk. 3-5 stk. 50,-/stk. 6-10 stk. 45,-/stk. 10-> stk. 30,-/stk. ![]() Umates iBumper Super beskyttelse til din iPad 2-3-4. iBumper er ny. (Den til iPad mini er solgt) Pris: 50,-/stk. ![]() Belkin Ultimate Keyboard Case til Samsung Galaxy Tab 3 10.1" NYT og med danske taster Pris: 400,- ![]() Sony U92T 4,8" navigation. Helt ny. Ældre navigationsanlæg, med sugekopholder til bilen, samt sleeve til at lægge navigatoreren i. Jeg har tjekket at den kan lade og tænde, og alt virker OK. Pris: 200,- ![]() Plantronics CS540, professionelt trådløst headset til fastnet telefon. Har ikke været brugt før. Er tjekket for om det vil lade, og konstateret ok. Nypris i butikkerne over 1500,- Pris: 500,- ![]() Byd gerne her i tråden, eller skriv PM. Mvh Thomas.
Redigeret af Thomas H - 16-September-2014 kl. 17:45 |
|
Med Venlig Hilsen
Thomas H. LG 55LB650V - Samsung BD-F6500 - Marantz NR1608 - Dali Concept serie |
|
![]() |
|
Thomas H ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 343 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kom frisk med nogle bud. :)
|
|
Med Venlig Hilsen
Thomas H. LG 55LB650V - Samsung BD-F6500 - Marantz NR1608 - Dali Concept serie |
|
![]() |
|
bibihest ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1435 |
Er der hdmi udgang på den tablet?
|
|
![]() |
|
Hej "Bibihest".
Den er desværre ikke udstyret med HDMI udgang. Du kan se mere info om den her: http://consumer.huawei.com/en/tablets/features/s7-931u-en.htm
|
|
Med Venlig Hilsen
|
![]() |
|
Rolf Lemmike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Maj-2007 Status: Offline Point: 1066 |
Jeg napper gerne en iBumper til 50 til mini.
|
|
![]() |
|
Rolf Lemmike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Maj-2007 Status: Offline Point: 1066 |
Er sælger tilstede i egen tråd?
|
|
![]() |
|
d19s ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Oktober-2008 Sted: Hobro Status: Offline Point: 151 |
hvad skal du have for alt hardwaren??
komplet pris |
|
![]() |
|
Pongman ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 259 |
Jeg snupper gerne alle rammene til 400kr.
|
|
![]() |
|
Rolf og d19s i har modtaget en privat besked.
Pongman, jeg afventer lige d19s der har forespurgt på alt hardwaren.
|
|
Med Venlig Hilsen
|
![]() |
|
d19s ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Oktober-2008 Sted: Hobro Status: Offline Point: 151 |
køberen til min bærbar sprang lige fra, så jeg hopper fra :-(
|
|
![]() |
|
Nextnx ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 11-December-2010 Status: Offline Point: 29 |
Er der en update fra op på solgte emner ?
|
|
![]() |
|
Næ. Har hørt fra sælger en gang og aftalt køb... Derefter tavshed.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |