|
Netflix farve på undertekster (Samsung 8005) |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jmp ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 22-Juli-2014 Status: Offline Point: 2 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22-Juli-2014 kl. 15:10 |
Hej
Jeg har et problem med at skifte farven på undertekster på Samsung 8005, den er gul. Der er ingen problemer på ATV, Ipad og Samsung Galaxy 5 ![]() Min version er 3.22603 og opdateret den 17-7-2014. Mvh John |
|
![]() |
|
Steen6400 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2010 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 2127 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har du ændret det til hvid ved at logge ind på PC/MAC udgaven af Netflix? Derudover har der været problemer med at vise det korrekt, fx på mine Pana blu-ray afspiller har det virket men det gør det ikke længere.
|
|
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
Apple TV 4K 1. gen, Nvidia Shield TV, Norlys, IPhone 13, Huawei Watch GT3 Pro |
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Det virker heller ikke her på en Sony Smart-platform.
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
jmp ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 22-Juli-2014 Status: Offline Point: 2 |
Jeg glemte at nævne, at jeg har været inde på PC siden af Netflix og ændre farven fra gul til hvid.
mvh John |
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10583 |
Mine undertekster var indtil for nylig gule, men er nu hvide uden jeg har foretaget mig noget som helst.
Flemming |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |