|
S: tilgodebevis elgiganten 1299 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
matv88 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2008 Status: Offline Point: 1149 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 24-Juli-2014 kl. 22:02 |
Hej
Er der nogle der ved hvorvidt et tilgodebevis til Elgiganten er personligt? Der står mit navn og adresse på det, men kan det bruges af andre? Såfremt det kan bruges af andre sælger jeg et på 1299 kr da de ikke forhandler det produkt jeg lige står og mangler. Befinder sig i Storvorde nær Aalborg. Anyone? |
|
Panasonic TX-P42X10Y · Samsung HT-P1200 · Logitech SqueezeBox Duet · Nintendo Wii · DViCO TViX 6600N · Apple iPhone 4 · Zaptor
|
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10514 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Og hvilken kurs sælger du det til?
Flemming |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
matv88 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2008 Status: Offline Point: 1149 |
Tænkte 1200-1250?
|
|
Panasonic TX-P42X10Y · Samsung HT-P1200 · Logitech SqueezeBox Duet · Nintendo Wii · DViCO TViX 6600N · Apple iPhone 4 · Zaptor
|
|
![]() |
|
sphinx ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Juli-2011 Status: Offline Point: 170 |
Ehm - jeg tror faktisk, at du kan få pengene tilbage hos Elgiganten, hvis det beviset ikke er for gammelt?
|
|
![]() |
|
mikkelfrost ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1192 |
gå ind og køb noget til prisen på kortet og så retur nær det dagen efter så får du beløbet overført til dit dankort :)
|
|
![]() |
|
Tror bare jeg får et nyt bevis så
|
|
|
|
![]() |
|
Ghystro ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-August-2011 Status: Offline Point: 66 |
Nej, den er god nok!
- Elgiganten "reklamerer" med pengene retur, fremfor tilgodebeviser som efterhånden er kutyme.
|
|
![]() |
|
michael79 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 258 |
ja jeg kom først på året tuil at købe en forkert cover til ipad. aflever den i Elgiganten. og fik penge. og bestilt den anden på net igen fra Elgiganten had ikke den jeg vil have i butikken
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Klart det er personligt med dit navn på. Gå ind og køb et eller andet, og returner og få pengene retur. End of diskussion!
|
|
![]() |
|
trikker ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 314 |
Det gælder dog ikke mobiltelefoner, er jeg blevet oplyst om, men har selv prøvet at få pengene tilbageført efter fortrudt køb med en tablet.
|
|
![]() |
|
PF ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-December-2008 Status: Offline Point: 485 |
Er det ikke bare at ringe og spørge ElGiganten? Simpelthen sige, at du har et gavekort og om du kan få pengene tilbage. Hvis kundeservice siger nej, så kan du vel spørge om du kan lave tricket med at købe noget og returnere det, og om det giver et tilgodebevis eller pengene tilbage.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |