|
SOLGT ! B&W 603 S3 |
Besvar |
Forfatter | ||
TeaBagT
Ny bruger Oprettet: 21-Juli-2014 Sted: Storkøbenhavn Status: Offline Point: 12 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 21-Juli-2014 kl. 22:14 |
|
1 sæt flotte HiFi gulvhøjtalere fra Bowers og Wilkens (B&W). Model DM603 3S i Black Ash Højtalerne er i rigtig fin stand og lyder virkelig lækkert. Ingen mærker, ridser e.l. Købt for nogle år siden i HiFi klubben med nypris på ca. 7000 kr for sættet. De har stået i min stue og har desværre aldrig været brugt meget, mest til TV'et. Der er en lille indadvendt bule på den ene bas , men det har ikke haft nogen lydmæssig effekt og kan næsten ikke ses (se foto). De har været behandlet yderst pænt! Sælges fordi vi er flyttet og skal have mindre højtalere . Højtalerkabler medfølger gratis. Højtalerne er som de fremstår på fotos, der medfølger ikke noget front cover (jeg har ikke brugt et da jeg synes de er pænere 'rå'). Se link til fotos for detaljer. Jeg kan sende flere fotos i høj opløsning via mail hvis det har interesse. Se flere fotos her: Ved køb kan jeg selvfølgelig slutte dem til så de kan høres. Betaling kontant eller med MobilePay, Afhentes på Frederiksberg hvor jeg bor. Sælges for 2700 kr. Redigeret af TeaBagT - 29-Juli-2014 kl. 20:46 |
||
TeaBagT
Ny bruger Oprettet: 21-Juli-2014 Sted: Storkøbenhavn Status: Offline Point: 12 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
HBO 2400kr
Redigeret af TeaBagT - 23-Juli-2014 kl. 20:09 |
||
Ersgaard
Bruger Oprettet: 19-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 143 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det var da lidt af et prishop... :-) |
||
/Ersgaard
|
||
TeaBagT
Funktioner
Tak(0)
|
|
Haha ja en betydelig slåfejl! :D Den er nu rettet!HBO 2400 skulle der have stået! Tak for at du spottede den!
|
||
Plimmer
Ny bruger Oprettet: 25-August-2011 Status: Offline Point: 6 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
De er helt umulige at sende?
Jeg er intereseret, men bor i den anden ende af landet...
|
||
TeaBagT
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hej Plimmer,
Jeg vil selvfølgelig rigtig gerne sælge dem, men jeg tror ikke det er en god idé at sende dem af flere grunde. De er jo virkelig tunge, så prisen for forsendelse vil være (alt for) høj, og jeg vil være virkelig bange for at de får slag e.l. undervejs. Jeg ville skulle købe kasse og flamingo nok til at de er beskyttet. Jeg ved ikke om man kan sende dem på en måde hvor de bliver afhentet f.eks. af en flyttemand e.l. , men det er garanteret også dyrt. Du skal ikke en tur til Sjælland snart? Så kan du jo også se og høre dem! Mvh. Søren
|
||
Plimmer
Ny bruger Oprettet: 25-August-2011 Status: Offline Point: 6 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nej, desværre.. Kender måske nogen der kan samle dem op for mig.. Jeg prøver lige at snakke med nogle også vender jeg tilbage til dig... Jeg er lidt vild med dem så skal nok forsøge at flytte et par bjerge.. :)
|
||
TeaBagT
Funktioner
Tak(0)
|
|
Bare sig til!
|
||
TeaBagT
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
||
TeaBagT
Funktioner
Tak(0)
|
|
Solgt! Mvh. Søren
|
||
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |