|
Flash på iPad |
Besvar | Side 123> |
Forfatter | ||
aerik
Guld medlem Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4262 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 27-Juli-2014 kl. 08:42 |
|
Spørger sikkert dumt, men er der ingen omvej til at få flash 11 til at spille på en iPad?
Har fundet et par steder på nettet der forklarer noget om det, men ikke i et sprog jeg kan forstå, for teknisk! Redigeret af aerik - 27-Juli-2014 kl. 08:43 |
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19460 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
For 5$ køber og installerer du en "skybrowser"på din iPad. Chrome, Firefox eller noget helt tredje.
Tricket er at det er en browser der kører på en virtuel maskine et sted ude på nettet, som så kun sender billederne videre til dig. Klaus |
||
aerik
Funktioner
Tak(0)
|
|
Og så virker det uden problemer, for så er det da vejen frem :)
|
||
bleed_blue
Super bruger Oprettet: 04-September-2005 Sted: Støvring Status: Offline Point: 389 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Eller fra sin egen hjemme-PC. Jeg har f.eks. benyttet app'en Splashtop. Det forudsætter vel at mærke, at ens PC er kørende samtidig. |
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19460 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Pas, efter snart tre år med iPad, har jeg ikke savnet flash, så jeg har ingen personlig erfaring med det. Klaus |
||
Niller55
Guld medlem Oprettet: 13-Oktober-2009 Status: Offline Point: 631 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Og så virker det uden problemer, for så er det da vejen frem :)
Det virker, og så heller ikke mere, det er ikke sådan så du kan spille flash spil hvis det er det du tænker på. Jeg bruger puffin browser hvor der er flash i -og har også photon browser.. Jeg tror at puffin er fri den første mdr.
|
||
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10425 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Da jeg havde iPad prøvede jeg flere forskellige, men ingen af dem virkede ordentligt med flash. Blev træt af Apples begrænsninger og har nu en Windows tablet.
Flemming |
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
aerik
Funktioner
Tak(0)
|
|
Tak for jeres svar.
Hvilen hoppede du på? |
||
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10425 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
En Dell Latitude 10 med 64 GB SSD, 3G og Windows 8.1 Flemming |
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
claus_jac
Guld medlem Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Uanset hvad er Flash ved at være en død sild. - Jeg må blankt erkende at jeg helt specifikt har slået flash fra på de fleste computere jeg har. Der er kun lige nogle ganske få steder hvor det har været nødvendigt at tillade det, men ellers har jeg virkelig ikke savnet det. Tværtom.
|
||
Beanie
Guld medlem Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1597 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Selv IKEA har droppet flash på deres hjemmeside. I fordums tid var der ikke mange, der gav Mr. Jobs ret.
|
||
aerik
Funktioner
Tak(0)
|
|
Vi er helt enige om, at flash er ved at være en død sild, meeeeen nogle gange er det bare ikke til at komme uden om, og nogle gange er det noget man bruger meget, og derfor er nødt til at finde en pc frem, hvilket er træls, når den ikke bruges til andet, i hjemmet
|
||
Besvar | Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |