|
Højtalerledning - godt køb? |
Besvar |
Forfatter | |
TB-Olsen
Ny bruger Oprettet: 29-Juli-2014 Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 29-Juli-2014 kl. 22:35 |
Jeg køber lige straks en Sonos Amp + B&W CM1 højtalere til min ca. 18 kvm store stue.
Det gør jeg i HiFiklubben. Jeg skal jo også have noget ledning dertil, men har en eller anden antagelse om at det må kunne fåes billigere og lige så godt andre steder? Lidt ligesom at Silvan har tilbud på træ, men tjener uforholdmæssig meget på søm og skruer... Så...har jeg egentlig ret i at jeg vil kunne købe min højtalerledning billigere et andet sted en hifiklubben og hvor vil jeg kunne det når det skal matche min Sonos & B&W? (Der er jo ingen grund til at købe hverken for billig eller alt for god kvalitet som mit setup ikke kan udnytte alligevel). Thomas |
|
Mentalisac
Bruger Oprettet: 03-Februar-2012 Status: Offline Point: 209 |
Funktioner
Tak(0)
|
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5267 |
Funktioner
Tak(0)
|
Personligt ville jeg selv købe: Mvh. JørgenT
|
|
TB-Olsen
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for for svarene. Det var lige det jeg tænkte - at de må findes billigere end i Hifiklubben. Jeg tror jeg snupper dem i hvid her.
Slutteligt (men ikke nødvendigt at få svar på) tænkte jeg på hvad argumentet er for 2,5mm-tykkelsen? I peger begge på den. Thomas |
|
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4902 |
Funktioner
Tak(0)
|
Pas på du ikke starter en kabel krig op. Tykkere kabler leder bedre.
Jeg kører selv med de billige fra Harald Nyborg i 2,5 og de klarer fint jobbet hos mig.
|
|
TB-Olsen
Funktioner
Tak(0)
|
...så må vi hellere lukke den her :-) Tak, for svarene! |
|
Gonardo
Bruger Oprettet: 15-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 248 |
Funktioner
Tak(0)
|
Prøv at kigge i Bauhaus, mener jeg købte Hama 2,5€ i 20 meters rulle til omkring 150,-
Hvor mange meter skal du bruge fra forstærker til højtaler ? |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |