|
Surround Receiver |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
hbp405 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 13-April-2011 Sted: Ebeltoft Status: Offline Point: 17 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 31-Juli-2014 kl. 18:53 |
Hej Alle Sammen :-) Jeg har et udmærket surround setup (Synes jeg selv) Hjemme, Vi bruger det til Film - Tv - Musik i forholdet 15/70/15
Det består af: Nad T743 V2 forstærker Dali Concept 6 front Dali Concept Center Dali SWA-12 Sub Dali Zensor 3 baghøjtaler Harmann Kardon Blutoath reciver I vores køkken har jeg: Dali Concept 1 Det hele er koblet på min Nad forstærker og dem i køkkenet er på Speaker b Jeg har overvejet at opgradere min forstærker, er jo meget glad for min Nad, men har kigget på Yamaha RX-a1030 og RX2030 og er blevet rimelig vild med deres design og mest af alt deres Features, hvor Nad jo halter noget efter :-( Hvad siger folk, skal jeg smide pengende på en RX-a1030 eller en RX-a2030 eller skal man vente til de nye 1040 og 2040 kommer eller hvad??? Er det en betydelig opgradering af mit system eller er det bare "det samme" jeg får ud af mit setup? Skal man kigge efter noget helt 3. med hensyn til forstærker??? Skal jeg Heller gå en anden vej og købe andre fronter og center?? på forhånd tak mvh Henrik |
|
hbp405
|
|
![]() |
|
Therien ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 11-September-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1366 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har hørt at Yamaha skulle være et fint match til Dali, har dog ikke hør den combo selv.. Men jeg ville ikke købe receiver i år.. Sker sgu så meget i øjeblikket mht. til nye formater og andet salgsgas.. Køb et ATV istedet..
|
|
Anthem / oppo / SONY / Klipsch / JBL
|
|
![]() |
|
hbp405 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 13-April-2011 Sted: Ebeltoft Status: Offline Point: 17 |
Hmm okay. Kan se den nye 2040 kommer til at koste 12500 kr fra starten af men jeg kan få en 2030 til 8500 ,- så der er jo 4000 kr mere
|
|
hbp405
|
|
![]() |
|
Ps har ingen apple produkter i huset så det kan jeg vel ikke rigtig bruge en atv til mit samsung setup
|
|
hbp405
|
|
![]() |
|
Therien ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 11-September-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1366 |
Gik ud fra det var airplay du var ude efter.. Hvad er det så for features du mangler?
|
|
Anthem / oppo / SONY / Klipsch / JBL
|
|
![]() |
|
Til "airplay" har jeg jo idag min harman kardon bluetoeth reciver.
Jeg kunne godt bruge hdmi samt 4k upscaling. Samt mere power og kontrol |
|
hbp405
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |