recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - TV beskadiget af Post Danmark
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

TV beskadiget af Post Danmark

 Besvar Besvar Side  123 4>
Forfatter
Besked
clausjen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 22-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 402
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér clausjen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: TV beskadiget af Post Danmark
    Sendt: 15-Juli-2014 kl. 20:57
Hej!

En veninde har bestilt et tv fra Elgigantens hjemmeside. Hun er ikke hjemme, da Post Danmark var på besøg. Hun finder en seddel i sin postkasse og kører på postkontoret og henter fjernsynet.
Da hun kommer hjem og pakker det ud, så er det flækket i det ene hjørne. Hun opdager så, at selve pakken også er voldsomt beskadiget i det hjørne.

Hvad er proceduren nu? Skal hun tilbage til postbutikken for at klage?
Håber, at nogle har erfaringer (helst positive) med et sådant forløb.
Til top
whazz Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 03-Februar-2014
Sted: Aalbor, Danmark
Status: Offline
Point: 115
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér whazz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juli-2014 kl. 21:09
Jeg har en gang oplevet det samme, jeg tog kontakt til salssted (Av-connection) som sendte en ny ud.. Dette var dog højtaler :) Og sendt med fragtmand..
Har også en gang fået tilsendt computer med Post DK der var flækket i plastikken og slemt beskadigt indpakning, kontaktede også denne gang salgssted og fik tilsendt og afhentet nyt :)
Til top
Sylvest Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Oktober-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 894
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sylvest Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juli-2014 kl. 21:12
Det hun skulle have gjort var at tjekke pakken på postkontoret og så nægte at modtage den pga. skaden. For nu er det i princippet ord mod ord om hvilken stand pakken var i da hun hentede den. 

Hun kan jo forsøge at tage pakken med tilbage til postkontoret og tage en snak med dem, hvis de ikke vil erkende fejlen så kan hun håbe at Elgiganten er mere venlige ellers er det rigtigt ærgeligt.


< ="cosymantecnisbfw" co="cs" id="SILOBFWID" style="width: 0px; height: 0px; display: block;">
.
Til top
Clemen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-Februar-2006
Status: Offline
Point: 606
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Clemen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juli-2014 kl. 21:53
Reelt kan tvet være blevet beskadiget ved hjemtransporten fra posthuset til hende.

Derfor man aldrig skal modtage pakker der er synligt beskadiget, ikek uden at undersøge dem først.

Hun må håbe at Elgiganten vil hjælpe hende, der er ikke meget hjælp ved Post DK, når pakken først er modtaget.
Til top
Ning Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1759
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ning Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juli-2014 kl. 22:18
Jeg har fået erstatning for en ødelagt cd afspiller af PostDK selv om jeg havde fået kassen med hjem inden jeg opdagede skaden på kassen, som var et lille hul i siden.  Som formentlig var forårsaget af en jernstang eller lignende.
Ning
Til top
MaXer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-September-2007
Sted: København S
Status: Offline
Point: 1966
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MaXer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juli-2014 kl. 22:25
Jeg fik betalt reparation af Post DK af en projektor der var kommet til skade under transport. Der var et synligt stød-hul på kassen. Gem kassen, tag masser af billeder. Så vidt jer husker er det afsender der skal oprette en sag, så tag kontakt til Elgiganten, eller spørg evt. post dk.
Bio á la MaX

Tæller nu film i K!
Til top
clausjen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 22-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 402
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér clausjen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juli-2014 kl. 07:23
Tak for jeres inputs. Jeg lader dem gå videre og skal nok poste resultatet af hendes anstrengelser her.
Til top
clausjen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 22-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 402
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér clausjen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juli-2014 kl. 20:49
Hun ringede til Elgigantens kundeservice og forklarede sagens sammenhæng. Hun fik besked om at aflevere det i nærmeste varehus - og at hun så ville få tilsendt et nyt i løbet af 10-12 dage. Fin kundeservice, hvis det bliver ført ud i livet.
Til top
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-November-2013
Status: Offline
Point: 2437
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juli-2014 kl. 20:53
Utrolig flot kundeservice fra Elgiganten i en situation, hvor de kunne afvise et krav.
Med venlig hilsen
bentpetersson


Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4909
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juli-2014 kl. 09:46
De aner ikke noget som helst om hvad de sælger.
 
Men er altid flinke til retur og reparations sager.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juli-2014 kl. 09:50
Oprindeligt skrevet af clausjen clausjen skrev:

Hun ringede til Elgigantens kundeservice og forklarede sagens sammenhæng. Hun fik besked om at aflevere det i nærmeste varehus - og at hun så ville få tilsendt et nyt i løbet af 10-12 dage. Fin kundeservice, hvis det bliver ført ud i livet.

Jow jow, servicen ville være perfekt hvis Elgiganten selv kom med en ombytter. Ville aldrig overlade et TV til PostDK.
Til top
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-November-2013
Status: Offline
Point: 2437
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juli-2014 kl. 10:54
Oprindeligt skrevet af Mufti Mufti skrev:

De aner ikke noget som helst om hvad de sælger.
 

Men er altid flinke til retur og reparations sager.



Det er udenfor trådens emne omkring salg hvad du skriver, men det er ikke fair overfor Elgiganten. Jeg har på de mange forskellige produkter som jeg har købt på mine og andres vegne, oplevet stor viden, idet de også specialiserer sig afdelingsvis. Mere kan vist ikke forventes, men internet muliggør at man selv kan opsøge data, hvis man er klog nok til det

Redigeret af bentpetersson - 18-Juli-2014 kl. 10:58
Med venlig hilsen
bentpetersson


Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 4>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu