recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Højtaler-jagt
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Højtaler-jagt

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
JeppeP Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 21-Juli-2014
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 27
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JeppeP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Højtaler-jagt
    Sendt: 01-August-2014 kl. 22:13
Hej forum,

Jeg er ved at kigge på lidt højtaler til min planlagte hjemmebiograf som højest sandsynligvis kommer til at bestå af en BenQ W1070 projektor samt et rimeligt størrelse 16:9 lærrede. 

Da jeg er studerende og i forvejen skal grave dybt for at få råd til projektor samt lærred, vil jeg gøre det så billigt som muligt i forhold til lyd - det eneste jeg kræver er at det er en tand bedre end et par standard computerhøjtalere. Jeg har fået lov til at snuppe min kære faders gamle forstærker, og til det vil jeg som sagt finde et par højtalere. Har pt. kig på et par stykker i mit område, og jeg vil rigtigt gerne høre jeres mening i forhold til om disse rammer mine føromtalte behov (og om prisen er fair - ved iøvrigt det nok er farligt at poste forslag til højtalere der nok er langt under standarden af hvad i herinde betragter som acceptabel lyd, men sådan er mine vilkår desværre, så må der opgraderes senere);

Som i nok kan se er jeg meget glad for træ!

Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-August-2014 kl. 22:28

Havde på et tidspunk nogle Jamo, nogenlunde som dem du linker til, de havde en rigtig god lyd.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
JeppeP Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JeppeP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-August-2014 kl. 22:30
Tak for input Radiomanden! Har du nogen fornemmelse omkring prisen - skal de koste mindre eller er det en fornuftig pris?
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-August-2014 kl. 22:33

Hvis ellers de er i orden, så er det ingen penge at give for dem.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
JeppeP Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JeppeP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-August-2014 kl. 22:34
Tak igen :-)
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu