|
TV beskadiget af Post Danmark |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Forfatter | |
clausjen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 402 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-Juli-2014 kl. 20:57 |
Hej!
En veninde har bestilt et tv fra Elgigantens hjemmeside. Hun er ikke hjemme, da Post Danmark var på besøg. Hun finder en seddel i sin postkasse og kører på postkontoret og henter fjernsynet. Da hun kommer hjem og pakker det ud, så er det flækket i det ene hjørne. Hun opdager så, at selve pakken også er voldsomt beskadiget i det hjørne. Hvad er proceduren nu? Skal hun tilbage til postbutikken for at klage? Håber, at nogle har erfaringer (helst positive) med et sådant forløb.
|
|
![]() |
|
whazz ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Februar-2014 Sted: Aalbor, Danmark Status: Offline Point: 115 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har en gang oplevet det samme, jeg tog kontakt til salssted (Av-connection) som sendte en ny ud.. Dette var dog højtaler :) Og sendt med fragtmand..
Har også en gang fået tilsendt computer med Post DK der var flækket i plastikken og slemt beskadigt indpakning, kontaktede også denne gang salgssted og fik tilsendt og afhentet nyt :) |
|
![]() |
|
Sylvest ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 894 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det hun skulle have gjort var at tjekke pakken på postkontoret og så nægte at modtage den pga. skaden. For nu er det i princippet ord mod ord om hvilken stand pakken var i da hun hentede den.
Hun kan jo forsøge at tage pakken med tilbage til postkontoret og tage en snak med dem, hvis de ikke vil erkende fejlen så kan hun håbe at Elgiganten er mere venlige ellers er det rigtigt ærgeligt. < ="cosymantecnisbfw" co="cs" id="SILOBFWID" style="width: 0px; height: 0px; display: block;"> |
|
.
|
|
![]() |
|
Clemen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2006 Status: Offline Point: 606 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Reelt kan tvet være blevet beskadiget ved hjemtransporten fra posthuset til hende.
Derfor man aldrig skal modtage pakker der er synligt beskadiget, ikek uden at undersøge dem først. Hun må håbe at Elgiganten vil hjælpe hende, der er ikke meget hjælp ved Post DK, når pakken først er modtaget.
|
|
![]() |
|
Ning ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1759 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har fået erstatning for en ødelagt cd afspiller af PostDK selv om jeg havde fået kassen med hjem inden jeg opdagede skaden på kassen, som var et lille hul i siden. Som formentlig var forårsaget af en jernstang eller lignende.
|
|
Ning
|
|
![]() |
|
MaXer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-September-2007 Sted: København S Status: Offline Point: 1966 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg fik betalt reparation af Post DK af en projektor der var kommet til skade under transport. Der var et synligt stød-hul på kassen. Gem kassen, tag masser af billeder. Så vidt jer husker er det afsender der skal oprette en sag, så tag kontakt til Elgiganten, eller spørg evt. post dk.
|
|
![]() |
|
clausjen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 402 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tak for jeres inputs. Jeg lader dem gå videre og skal nok poste resultatet af hendes anstrengelser her.
|
|
![]() |
|
clausjen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 402 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hun ringede til Elgigantens kundeservice og forklarede sagens sammenhæng. Hun fik besked om at aflevere det i nærmeste varehus - og at hun så ville få tilsendt et nyt i løbet af 10-12 dage. Fin kundeservice, hvis det bliver ført ud i livet.
|
|
![]() |
|
bentpetersson ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2013 Status: Offline Point: 2437 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Utrolig flot kundeservice fra Elgiganten i en situation, hvor de kunne afvise et krav.
|
|
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
De aner ikke noget som helst om hvad de sælger.
Men er altid flinke til retur og reparations sager.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jow jow, servicen ville være perfekt hvis Elgiganten selv kom med en ombytter. Ville aldrig overlade et TV til PostDK. |
|
![]() |
|
bentpetersson ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2013 Status: Offline Point: 2437 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er udenfor trådens emne omkring salg hvad du skriver, men det er ikke fair overfor Elgiganten. Jeg har på de mange forskellige produkter som jeg har købt på mine og andres vegne, oplevet stor viden, idet de også specialiserer sig afdelingsvis. Mere kan vist ikke forventes, men internet muliggør at man selv kan opsøge data, hvis man er klog nok til det Redigeret af bentpetersson - 18-Juli-2014 kl. 10:58 |
|
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |