recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Dune Hd og Zappiti. Alternativ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Dune Hd og Zappiti. Alternativ?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
isaac Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 04-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 481
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér isaac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Dune Hd og Zappiti. Alternativ?
    Sendt: 01-August-2014 kl. 05:26
Jeg har den originale brugerflade på min Dune HD. Dvs jeg har bare en stor oversigt over mapper og foldere og drev. Men jeg har set af feks Zappiti omdanner brugerfladen, så man får screenshots og ikoner og den slags.
Er der alternativer til Zap pt? Og hvad med musikafspilning? Jeg bruger den også til musik, men mangler et sjovere interface. Noget der ligner en jukebox feks, med billeder af album og sang og artisten, feks med afspilningsbar og sjov grafik og den slags. Hvilket program kan gøre det? Og så vil jeg gerne køre det over tablet i øvrigt.
Til top
isaac Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér isaac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-August-2014 kl. 05:27
Nå ja en anden ting, kan man få 3D film understøttelse på nogen måde på Dune HD? Feks med en firmware-opgradering?
Og hvordan outputter jeg lyd vha hdmi? Jeg har lige nu passthrough igennem min surroundforstærker. Men den giver et meget grimt flicker i 1-2 sekunder når jeg skifter medie. Så kan man splitte signalet, og så køre hdmi ud igennem udgangen på Dune HD, for så at splitte lyden og billede? Altså det må gerne være samme signal, bare lyden kan outputtes vha hdmi. Jeg har digital optisk, men den har jo ikke samme bitrate som hdmi. Tror max jeg kan få dts ud af den optiske udgang. Jeg har desværre kun 1 hdmi output på min dune.

Redigeret af isaac - 01-August-2014 kl. 05:31
Til top
isaac Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér isaac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2014 kl. 04:13
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2014 kl. 09:12
lige for at tage en ting af gangen, hvilken dune hd er det du har
Til top
isaac Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér isaac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2014 kl. 09:30
Denne her D1: http://dune-hd.com/eng/products/full_hd_media_players/15

Redigeret af isaac - 02-August-2014 kl. 09:30
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2014 kl. 09:57
hvad angår skins, videowall og jukebox kan jeg ikke lige hjælpe dig da jeg ikke selv bruger tid på den slags, men hvad angår 3D så kan den afspille sbs (side by side) og ou (over/under) som begge er en reencoding af en 3D Blu-ray i mkv container, dette kan laves med dvdfab, men 3D Blu-ray kommer den aldrig til at kunne afspille da chipsættet ikke understøtter det

Redigeret af Hackerjac - 02-August-2014 kl. 09:57
Til top
isaac Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér isaac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2014 kl. 11:21
Nå derfor kan den ikke afspille 3D på bluray.
Jeg kigger videre efter brugerflader til Dune, så jeg kan slippe for den røvkedelige standard-brugerflade.
Til top
isaac Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér isaac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2014 kl. 11:44
Endnu et spørgsmål. Har man nogen fordel ved at putte mere end et 2GB SD kort i boksen? Hvad kan man ligge på system storage udover firmware feks og Zappiti? 
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2014 kl. 12:09
Jeg bruger Yadis på min Dune.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
p.las Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-November-2007
Point: 4156
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér p.las Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2014 kl. 17:53
jeg bruger Zappiti på min Dune hd 3D. det fungere rigtig godt

kører det på en USB stick , som er monteret på fronten af afspilleren.

Redigeret af p.las - 02-August-2014 kl. 17:55
Til top
isaac Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér isaac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2014 kl. 20:34
Det her forum er ret dødt ift Dune Hd. Finder et andet forum, nok et engelsk. Der er et par stykker af dem derude der har dedikerede tråde. 
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2014 kl. 20:48
grunden er jo nok at der ikke er så mange her som har Dune afspiller
men du kan jo prøve her, siten er på engelsk
http://www.avforums.com/forums/streamers-network-media-players.332/
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu