|
S: Asus Transformer Book T100TA-DK003H 64GB |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Mark RL ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 159 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 03-August-2014 kl. 09:57 |
Hejsa alle
Jeg sælger denne: http://www.dba.dk/asus-transformer-book/id-1009303814/ Mvh Mark
|
|
Med venlig hilsen
Mark |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4284 |
Hvordan er den i daglig brug, som fx tablet?
|
|
![]() |
|
Mark RL ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 159 |
Den fin, med surfing mm, og dejligt med tastatur du bare lige klikker på hvis man syntes det er bedre. Men nu er det jo et FULDT Windows 8.1 der ligger på, så du ville kunne installere apps som er til Windows 8, eller spil. Det er ikke en special version!
Men jeg syntes den fungerede fint :D
|
|
Med venlig hilsen
Mark |
|
![]() |
|
Thomas K ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Januar-2010 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 461 |
Må man spørge hvorfor den sælges?
Jeg har nemlig tænkt på at købe en til mig selv Thomas
|
|
---------------------
Thomas K |
|
![]() |
|
Ja, det er fordi jeg ikke lige havde overskud troede på min adskilte macbook kom til at du igen, men det gjorde den og den fik en upgrade, og derefter har jeg ikke rigtig brugt den. Da jeg har brugt den lige så meget som "almindelig" bærbar computer.
Der følger også Office 2013 med til den. Derfor!
|
|
Med venlig hilsen
Mark |
|
![]() |
|
Bump :D
|
|
Med venlig hilsen
Mark |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |