|
S: HK970 + Monitor Audio S10 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
HamDenFede ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-April-2007 Status: Offline Point: 350 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 31-Juli-2014 kl. 21:56 |
Jeg nedgraderer til nogle mindre aktive højttalere og skal have fundet en ny ejer til mit nuværende stereo setup.
HK970: Super stereoforstærker fra Harman Kardon, se reviews her. ![]() - 2x70w - To sæt højttalere - 6 linjeindgange - Hovedtelefonudgang Jeg har fjernet de fire dioder i volumeknappen så den ikke længere lyser. En enkelt skruterminal til speaker sæt B har slået et lille stykke af det plastik man skruer på, har ingen betydning for forbindelsen. Ingen kvittering. HBO: 600,- Monitor Audio Silver S10: Den største model fra Monitor Audio's Silver serie årgang 2004. ![]() - To stk. i sort som vist - Mulighed for biwire/biamp - Frontstof medfølger - Stand som ny, aldrig dyr, røg eller andet Kvittering fra Tapeconnection haves. HBO: 2500,- Begge dele fungerer som det skal og befinder sig i Århus og kan selvfølgelig ses/høres hvis det ønskes. Sælges helst samlet. Jeg forbeholder mig retten til alt ![]() |
|
Mvh. HamDenFede
|
|
![]() |
|
HamDenFede ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-April-2007 Status: Offline Point: 350 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bump
![]() |
|
Mvh. HamDenFede
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |