|
Gøre Android-tablet klar til salg? |
Besvar |
Forfatter | |
janelne
Super bruger Oprettet: 20-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 309 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 07-August-2014 kl. 15:03 |
Ifbm. med salg af min Android-tablet vil jeg gerne "rense" den, så den nye bruger får den som "ny" uden mine "fingre-aftryk" på.
Men kan jeg gøre det, således at jeg aflevere den med den nyere Android-version jeg har på nu? Eller vil ny bruger skulle starte fra scratch med at opdatere alle versioner op-ad ...?
Håber I kan følge mig
|
|
Jakabov
Guld medlem Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Vodskov Status: Offline Point: 1330 |
Funktioner
Tak(0)
|
De fleste kan startes op ved at du holder en knap inde og du kommer i recovery mode hvor du kan rense maskinen fuldstændig så den kommer tilbage til original fabrikstilstand.
Prøv at google efter din model og factory restore eller recovery mode. Redigeret af Jakabov - 07-August-2014 kl. 15:11 |
|
janelne
Super bruger Oprettet: 20-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 309 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jo, men det er så original fabrikstilstand ... = til gammel Android-version?
|
|
Jakabov
Guld medlem Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Vodskov Status: Offline Point: 1330 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja men det er jo hurtigt at opdatere, har lige gjort det selv idag med en Nexus 7.
|
|
spawn
Guld medlem Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
Funktioner
Tak(0)
|
du behøver ikke lave en factory reset i recovery mode.
Du kan nøjes med at nulstille den under settings. Så slettes dine oplysninger og data, men den bibeholder den version af Android som den er opdateret til. |
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
Notfast
Guld medlem Oprettet: 28-April-2008 Sted: Øst Jylland Status: Offline Point: 2875 |
Funktioner
Tak(0)
|
Husk at slette dine billeder, dine downloads og alt andet.
|
|
.....
|
|
Nagash
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6061 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nej det er ikke. Hvis den har 4.4.4 nu, så forbliver den på 4.4.4 efter reset. Også selvom Nexus 7 er født med en ældre model. |
|
Guyver
Bruger Oprettet: 27-Februar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 240 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg er selv rimelig paranoid og kobler tablet til PC'en og så går jeg slavisk igennem ALLE folder uden undtagelse og sletter ethvert spor af min færden :) |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |