|
Dexter - The Final Season (BD) -- undertekster?? |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
kaizer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2354 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-Juli-2014 kl. 13:55 |
|
Er der nogen der ved hvad der er af undertekster på ovennævnte udgivelse?
Amazon og div. andre sider er ikke meget hjælp. Redigeret af kaizer - 02-Juli-2014 kl. 14:03 |
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24791 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Der plejer ikke at være på den serie.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
kaizer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2354 |
|
Jeg har sæson 5-7 på BD, og der er undertekster. Resten har jeg på dvd, og det er også undertekster. |
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24791 |
|
Ok, jamen så er der vel forhåbentlig.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
|
Nogen som købte den fra UK?
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
Paddy-NX ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 26 |
|
Jeg købte den ved Amazon i UK, da den udkom i sin tid. Der er følgende undertekster: English, English SDH.
Håber det kan bruges :) |
||
Samsung UE55F8005, Onkyo TX-NR818B, PS3 Slim 120GB, PopCorn Hour A-400, AppleTV, Synology DS411j 12TB, KEF Q Series højttalere
|
||
![]() |
||
|
Ok tak. Jeg havde håbet på DK tekst.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
|
Den må du så nok købe her i DK Flemming, det underlige ved den nordiske udgave er at den er på 6 skiver (ihvertfald de steder jeg har set den til salg) men både den engelske og amerikanske er kun på 3 skiver
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |