|
PLEX forskellig opsætning mellem enheder? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mbm1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2047 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-August-2014 kl. 08:16 |
Er det muligt at sætte min PLEX server op således at kun børnefilm er til rådighed på børnenes Ipads. imens alt materiale er tilgængeligt på på andre enheder?
Jeg har googled lidt og fundet ud at det skulle være muligt, men synes ikke lige jeg kan finde ud af det, så vil da gerne have lidt hjælp hvis nogle herinde kender til det? har prøvet at lave 2 forskellige brugere og så logge ind, men det duer ikke. Der er jo stadig kun én aktiv server kørende.
|
|
![]() |
|
ElCapitano ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-April-2011 Status: Offline Point: 145 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Lav et bibliotek med "Børnefilm" på Plex Media Center.
Opret en konto til børnene, del din server og vælg "kun" at give dem adgang til "Børnefilm". |
|
![]() |
|
mbm1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2047 |
ja og det er også det jeg har prøvet, men gør nok noget forkert. Altså har oprette to konti med hver sin email... men når jeg retter indholdet i den ene account så syncer den til den anden account også. Og har det ingen betydning hvilken account der er logget ind som på serveren?
|
|
![]() |
|
ElCapitano ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-April-2011 Status: Offline Point: 145 |
Har sendt pb
|
|
![]() |
|
Tak for tilbudet, men nej tak. Men kunne du ikke kaste lidt lys over hvad der er som skal gøres? Det er kun den gratis udgave af PLEX jeg har. Har det nogen betydning? I går prøvede jeg at oprette 2 helt nye accounts og starte forfra, men jeg forstår ikke lige hvordan mine clienter skal tilgå den rette profil, hvis det ikke er den som er kørende på serveren? Jeg har jo kun én Plex server kørende |
|
![]() |
|
Jeg tror du misser at oprette et Share under plex.tv.
Sign in og vælg "Servers". Her vælger du "Share Server". Fjern fluebenet i "Share All Libraries" og vælg de "Libraries" du ønsker personen skal have adgang til. Mener ikke Plex Pass er nødvendigt for at dele sin server. Men hvis du nu benytter programmet, så er det en billig pris at betale for alle de ekstra features som de stiller til rådighed. Et LifeTime pass koster kun 75 USD. |
|
![]() |
|
Ja lige den del med share server er jeg sku ikke stødt på. Jeg har fundet noget med de forskellige enheder som er "koblet" på serveren, men synes ikke der rigtigt var nogle indstillingsmuligheder. Men har accounts noget at sige her? Skal jeg være logget ind med en account i serveren for opsætning?
|
|
![]() |
|
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
Du logger ind til indstilllingerne med din "hoved" account som du bruger til serveren derhjemme. Inde under serveren deler du den så med invitation til den næste bruger, som default deler den alle biblioteker, men det retter du bare du bare bagefter ved at klikke på den delte.
Vi kører med plex server og deler den med 5 uden problemer. |
|
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|
![]() |
|
ok takker må lige ind og kigge på det igen..
|
|
![]() |
|
fandt det nu virker det... tak for hjælpen.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |