|
Robin Williams er død. |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Thomas Jensen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 11-November-2013 Sted: Slagelse, DK Status: Offline Point: 455 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-August-2014 kl. 05:28 |
Robin Williams har tilsyneladende begået selvmord.
Rest In Peace. Jeg husker ham især for 'The Birdcage' og 'Good Morning Vietnam'. |
|
AV-udstyr: Apple iPad 9th gen. 64 GB / Apple iPhone SE 3rd gen. 64 GB / JBL Charge 3
|
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Goodmorning Vietnam, Good Will Hunting, patch adams og min absolutte favorit Awakenings.
En mand der det meste af sit liv fik andre til at trække på smilebåndet, men spændte langt ud over det. han var faktisk en fantastisk karakterskuespiller når der var behov for det. |
|
![]() |
|
katbird ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Oktober-2004 Sted: Fredensborg Status: Offline Point: 550 |
Forfærdeligt trist at læse om hans død her til morgen.
Husker ham helt tilbage fra Mork & Mindy tiden,andre mindeværdige roller er fra Insomnia, Dead Poets Society. Redigeret af katbird - 12-August-2014 kl. 08:53 |
|
![]() |
|
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
Ingen andre kunne have fået så mange potentielt elendige film til at være så fantastiske.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
En ener som tilførte skuespillet en ny dimension. Good Morning Vietnam er min yndlingsfilm. R.I.P. Robin
|
|
![]() |
|
Peter.C ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Januar-2012 Status: Offline Point: 146 |
R.I.P Robin Williams
Jeg vil især huske ham fra Good Will Hunting. |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Og Good Will Hunting kommer på TV2 22.50 iaften
DR3 sender Døde Poeters Klub 21.30 |
|
![]() |
|
Thomas Jensen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 11-November-2013 Sted: Slagelse, DK Status: Offline Point: 455 |
Gud, jeg glemte helt Bicentennial Man.
|
|
AV-udstyr: Apple iPad 9th gen. 64 GB / Apple iPhone SE 3rd gen. 64 GB / JBL Charge 3
|
|
![]() |
|
hummelmose ![]() Administrator ![]() ![]() Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3978 |
Sjovt ingen nævner Verden ifølge Garp.
|
|
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
|
![]() |
|
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
Eller The Fisher King
|
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5307 |
Og hvis man optager fra EPG data skal man lige tjekke slut tidspunkter. Yousee har godt nok fået den med på TV2, men ikke rykket de efterfølgende udsendelser. Så den slutter kl 00:00 i stedet for 01:00 ![]() Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
Good Will Hunting står til at slutte kl 1 på TVtid. Filmen er altså længere end 70 min
Redigeret af Kampus - 12-August-2014 kl. 22:03 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |