recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - K: Hjemmebio: Proj+lærred
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

K: Hjemmebio: Proj+lærred

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
BigRaj Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-Januar-2011
Sted: Malmö
Status: Offline
Point: 1464
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BigRaj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: K: Hjemmebio: Proj+lærred
    Sendt: 05-Juni-2014 kl. 11:13
Hej med jer på Recordere.

Jeg har lovet et kammerat der var hjemme hos mig og se film på lærred at samle en lille hjemmebio til ham.

Følgende kunne tænkes: 

Projektor: Gerne en Epson og gerne full HD. 

Lærred: Gerne minimum 114"

Lad mig høre hvad I ligger inde med.

Edit: Så er der købt højtalere og forstærker. Mangler stadig lærred og projektor. Kom frisk.

Redigeret af BigRaj - 04-Juli-2014 kl. 10:10
Film skal ses..Derhjemme...I en kælder sort som kul
Til top
BigRaj Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BigRaj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juni-2014 kl. 11:37
opsedasse
Til top
mylle Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Juli-2004
Sted: Hjallerup, DK
Point: 1299
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mylle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juni-2014 kl. 12:30
http://www.hardwareonline.dk/traad.aspx?fid=20&tid=770606
Til top
BigRaj Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BigRaj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juni-2014 kl. 10:35
flere bud????
Til top
BigRaj Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BigRaj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juni-2014 kl. 09:32
...

Kom nu :-)
Til top
BigRaj Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BigRaj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juli-2014 kl. 10:10
op med sig
Til top
BigRaj Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BigRaj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juli-2014 kl. 16:54
opsedasse
Til top
Stefan V Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-April-2008
Sted: Aalborg
Point: 700
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stefan V Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juli-2014 kl. 21:56
Hej.
Jeg har overvejet at sælge mit grej og så lige din tråd. Hvad er budgettet? Har en Pioneer KRF-9000 og et fastrammelærred. Lærredet er et framevision light med veltexramme. Det er 16/9 og 220cm bredt, kan ikke lige huske størrelsen i tommer. Projektoren har lige over 1000timer på pæren. 
Skriv hvis det har interesse. Dog vil jeg umiddelbart tro at en fair pris er 10.000-15000kr (skal lige siges jeg ikke har kontrolleret det).

Mvh Stefan

Med Venlig Hilsen
Stefan

Til top
BigRaj Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BigRaj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juli-2014 kl. 13:10
Hej Stefan. Tak for dit tilbud, men fastramme lærred er ikke aktuelt.  Hvad skal projktoren koste?
Til top
Stefan V Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-April-2008
Sted: Aalborg
Point: 700
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stefan V Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juli-2014 kl. 22:43
Helt i orden. Jeg er kun interesseret i en samlet salg. Min sekundære plan var faktisk at beholde projektoren, købe rullelærred og så et TV. Held og lykke med den videre søgen. Jeg vender tilbage hvis jeg ombestemmer mig :)
Med Venlig Hilsen
Stefan

Til top
BigRaj Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BigRaj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-August-2014 kl. 14:18
Så. Tilbage fra ferie. Opsedasse. Skal stadig bruge en projetor og lærred på minimum 110". Kom glad
Til top
BigRaj Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BigRaj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2014 kl. 18:13
kom nuuuuuuu:-) projektor og læred. og HDMi kabel på 15 meter

Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu