|
Facebook messenger delete |
Besvar |
Forfatter | |
stillersen
Guld medlem Oprettet: 20-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1017 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 13-August-2014 kl. 00:09 |
Efter jeg har læst lidt hvad de har lov til af rettigheder med
Messenger, ønsker jeg det hermed slettet! - men hvordan i ******* jeg sletter lortet 😔 Jeg har ikke app ikonet ude på start skærmen, men ikke heller ikke slette det inde fra AppStore, Kan kun åbne messenger derinde fra. Synes jeg har rodet mobilen lidt igennem, men kan simpelthen Ud af hvordan jeg får det slettet, hjælp 😄 |
|
Bruger udmeldt 31
-- Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
Funktioner
Tak(0)
|
Alt efter hvilken telefon du har, så har den måske 'Privacy control'(?) og så kan du styre præcis hvad hver enkelt app må have adgang til.
|
|
stillersen
Guld medlem Oprettet: 20-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1017 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er en iPhone 5s jeg har mig, kan man gøre noget på den?
|
|
jbl
Super bruger Oprettet: 08-November-2013 Sted: København Status: Offline Point: 262 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du kan slette apps under:
Indstillinger > Generelt > Brug > Vis alle apps |
|
dieseldk
Super bruger Oprettet: 28-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 342 |
Funktioner
Tak(0)
|
På iPhone kan du styre hvad der skal være adgang til.
Find messenger under indstillinger, vælg anonymitet så kan du fjerne eller give adgang til kontakter, billeder, fotos, mikrofon og kamera. Der er ikke adgang til email og SMS som den vil på android. Du burde have app'en på en hjemmeskærm eller i en mappe der på når den er installeret. |
|
stillersen
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg siger tusind tak, endelig slettet
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |