recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Strømforsyning til Slingbox Solo
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Strømforsyning til Slingbox Solo

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Stone Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 03-Februar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 333
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stone Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Strømforsyning til Slingbox Solo
    Sendt: 13-September-2012 kl. 13:25
Hej.

Min Slingbox Solo er gået død - og jeg har derfor kontaktet Sling media support. De påstår, at jeg skal købe en ny strømforsyning til 225,-
Jeg vil gerne give de 225,- men er bange for, at det ikke er fejlen.

Er der en som ved, hvor man kan købe en strømforsyning med 5V og 4A?

Eller måske en som bor i nærheden, så jeg evt. kunne låne og teste min box, inden jeg spenderer

Mvh. Steen (Greve)

Redigeret af Stone - 13-September-2012 kl. 13:26
Til top
Lytro Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 03-Maj-2010
Sted: Nejede,Hillerød
Point: 363
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lytro Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2012 kl. 16:13
Man kan ikke kører forlangt for 225 Kr.
eller få lavet meget arbejde for 225 Kr Wink

Lynge Smile
Hvorfor skriver du ikke i din PROFIL, hvilken landsdel du bor. Det ville hjælpe på nogle svar. :-)
Til top
Stone Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stone Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2012 kl. 16:53
Det har du ret i, men det er nok også mere et princip om ikke at ville købe en strømforsyning, som jeg ikke har brug for, hvis det er enheden som er defekt.
Det kunne jo være, at man var heldig?
Til top
simsalabim Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 07-August-2006
Point: 15
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér simsalabim Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-September-2012 kl. 08:14
Kør i Thansen. De kan sikkert hjælpe dig
Til top
Stone Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stone Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-September-2012 kl. 19:54
Bestilte en ny hos Slink Media - og nu virker skidtet igenClap
Til top
noxity Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 21-April-2011
Sted: Esbjerg
Point: 86
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér noxity Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Marts-2013 kl. 22:37
Hvordan foregik købet?
På deres hjemmeside virker reservedels-shoppen gik i USA.
Til top
ij6210 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 21-September-2004
Point: 132
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ij6210 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-August-2014 kl. 11:45
Det virker som et generelt problem hvis du checker Google (Slingbox power supply failure)

Min strømforsyning er lige stået af, efter 22 måneder. Der er masser af andre brugere der har samme problem, og man kan enten få en ny fra Slingmedia, eller også kan man selv lave en ny. Det anbefales også at skifte nogen kondensatorer i selve enheden.

Hvis man blot får en ny strømforsyning, så er det ikke sikkert at den holder i mere end 1-2 år, og så har man samme problem igen.

Til top
lks Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-December-2009
Point: 133
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lks Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-August-2014 kl. 12:29
Jeg har haft både en Slingbox Pro og en Slingbox Pro-HD, og de døde begge efter ca. 2-3 år, her er mistanken også på strøm forsyningen.
Måske Sling media har samme strategi som samsung mht. dårlige kondensator.
I begge tilfælde er det netværks forbindelsen der dør.

Heldigvis har WebTv erstattet min slingbox.

Redigeret af lks - 15-August-2014 kl. 12:30
Til top
Niller55 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-Oktober-2009
Point: 631
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Niller55 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-August-2014 kl. 15:48

Jeg ved af erfaring  at det er vigtig at få den strømforsyning  der lige passer til den model slingbox man har..

Nils

Til top
ij6210 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 21-September-2004
Point: 132
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ij6210 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-August-2014 kl. 16:02
Har i dag talt med deres support (ligger vist i udlandet). De sender mig en ny strømforsyning. De sagde, at der går 3-4 dage.

Jeg har købt min via Computersalg.dk og de henviser direkte til producenten. Man kan selvfølgelig godt oprette en sag hos Computersalg.dk, men i dette tilfælde virker det hurtigere at gå til Slingmedia.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu