recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - K: Dali Ikon 7 el. 8
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

K: Dali Ikon 7 el. 8

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
S-Andersen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 25-Januar-2012
Sted: København
Status: Offline
Point: 91
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér S-Andersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: K: Dali Ikon 7 el. 8
    Sendt: 16-Juli-2014 kl. 11:22
KØBES!
Dali IKON 7 el. 8 mk 1. lys valnød. Jeg skal finde sådan et sæt ifm en forsikringssag, evt bare venstre(hvis det er 7'ere). 
Mindre brugsspor accepteres, andre krav kan ikke fraviges.
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér S-Andersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2014 kl. 12:36
Søger stadig, god pris gives for et godt sæt!
Til top
johnnyn Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-Januar-2013
Point: 209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér johnnyn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2014 kl. 17:23
Har ikon 7 mk1 i sort
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér S-Andersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2014 kl. 17:27
Desværre, de skal være i lys valnød. Ellers tak for budet.
Til top
johnnyn Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér johnnyn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2014 kl. 17:35
Ku da klares med en gang folie
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér S-Andersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2014 kl. 17:52
Har resten i lys valnød (on-Wall, vokal 2, samt sub). Min egen venstre ikon 7 har fået en skade og derfor skal jeg have nogle andre og jeg vil helst holde mig til det originale.
Til top
johnnyn Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér johnnyn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2014 kl. 18:46
Er det kabinettet der er skadet?
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér S-Andersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2014 kl. 18:59
Både og. Men jeg aftager altså ikke et par sorte. 
Til top
Henr1k Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 28-Februar-2007
Sted: Viborg
Point: 142
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henr1k Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2014 kl. 15:35
Jeg har et sæt Ikon 7 i lys i Viborg.
Der er kun én lys træsort, ikke?

Men jeg skal have noget andet i stedet for, enten de sorte eller nogen andre evt. Ikon 8.

Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér S-Andersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2014 kl. 17:13
Hej Henrik,
Tak for dit indspark. Der er 2 lyse, enten lys eg, eller lys valnød, hvoraf jeg skal bruge sidstnævnte.
Så du må meget gerne finde ud af hvilken det er du har samt en pris.

Mvh. Søren.
Til top
Chaospling Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-Juli-2007
Sted: Denmark
Point: 553
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Chaospling Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2014 kl. 17:32
Jeg har sorte Ikon 8, som kunne være en del af alt det her, men som jeg ellers nødig vil af med. Jeg kan muligvis stå for al transporten i det her, men det kommer til at koste. Dog vil vi komme til at dele fragten i tre dele.
Til top
johnnyn Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér johnnyn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2014 kl. 19:56
Mine ikon 7 kan også indgå i dette. De står i Randers
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu