|
Pioneer lx5090h KURO 9 generation. |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
Bergstrøm ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-August-2014 Sted: Malling, Aarhus Status: Offline Point: 8 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-August-2014 kl. 17:22 |
Verdens bedste tv Pioneer lx5090h sælges.Pioneer, str. 50", Pioneer har gennem mange år været reference tv, og det ubetinget bedste på markedet. Dette er topmodellen, KURO - 9 generation, og det bedste Pioneer har lavet. Se link til test hos Flatpanells. http://www.flatpanels.dk/test.php?subaction=showfull&id=1221028254 Oprindelig pris kr. 18.000. Nu sælges det til en foræringspris, med blødende hjerte. Jeg kan kontaktes pr. mail lb@docupro.dk - eller ring 25602225 ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6435 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvor i landet?
|
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Bergstrøm ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-August-2014 Sted: Malling, Aarhus Status: Offline Point: 8 |
Malling - syd for Aarhus.
|
|
![]() |
|
6.900,- . Det er ikke dyrt for et genialt tv.
Redigeret af Bergstrøm - 17-August-2014 kl. 20:19 |
|
![]() |
|
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
Hehe. Det er i hvert fald mere end jeg vil give for et godt (genialt) men gammelt TV.
Tak for svaret. Mvh BS
|
|
![]() |
|
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
Hov hvor blev prisen af?
|
|
![]() |
|
Mr. Claude ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Marts-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1130 |
Der er ingen pris og han skriver foræring, så må være gratis ;-) Det napper jeg :-)
|
|
![]() |
|
Der er vidst blevet skjult et par inlæg. Bla mit hvor jeg spurgte ind til pris og det hvor han svarede at den var 6900,- (mener jeg)
Hvorfor? Mvh BS
|
|
![]() |
|
Helt ok. Jeg har ikke set noget mærke overgå det endnu.
Nogen bud på et som er bedre?
|
|
![]() |
|
mkirkelund ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
Panasonic VT60, ZT60. Alle LG's Oled modeller.
|
|
![]() |
|
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
Eller et Pioneer Kuro KRP-500/600 - 10 og sidste generation af Pioneers KURO serie.
LX5090 var ikke det sidste, eller det bedste.
|
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
![]() |
|
tommyaxen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-December-2007 Status: Offline Point: 540 |
jeg har både et 6090h og et panasonic vt60, har den undermonterede originale pioneer højttaler , lyden er bedre på pioneeret, der er INGEN irriterende blæser støj, billedet er bedre, byggekvaliteten er bedre. selvfølgelig har vt60 nye tunere og funktioner osv. men ren billede kvalitet er ikke bedre
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |