|
S: Macbook (solgt) |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Madmanden ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-Februar-2007 Sted: Frederiksberg Status: Offline Point: 139 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-August-2014 kl. 11:25 |
Jeg er ved at rydde op i gemmerne, og må konstatere at jeg ikke længere bruger min hvide Macbook fra 2007. Det er en Core 2 Duo, 2 GHz, 2 Gb RAM og en 64 gb SSD. Jeg har lige geninstalleret Mac OS. Der medfølger selvfølgelig oplader og OS på DVD.
Nu er det jo en ældre sag, og derfor er der følgende ting at være opmærksom på:
Men ellers fungerer den fint nok, tastaturet og DVD drevet er som det skal være. Ingen ridser i skærmen. Jeg aner ikke hvad sådan en ældre fætter er værd. Så derfor bare byd, men jeg forholder mig retten til ikke at sælge. 'Dyret' befinder sig 2000 Frederiksberg. Billeder: http://imgur.com/a/TLgHg
Redigeret af Madmanden - 21-August-2014 kl. 11:18 |
|
![]() |
|
fjongejohn ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 19-September-2011 Sted: Nørrebro Status: Offline Point: 263 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
200 kr. afhentet.
|
|
![]() |
|
sakird ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Oktober-2005 Status: Offline Point: 616 |
Lader/ adapter?
|
|
![]() |
|
Madmanden ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-Februar-2007 Sted: Frederiksberg Status: Offline Point: 139 |
Hvis du spørger om det følger med, så ja, som jeg skrev i mit oprindelig indlæg.
![]() |
|
![]() |
|
sakird ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Oktober-2005 Status: Offline Point: 616 |
Ja det er mig der blind. 300 afhenter i aften
|
|
![]() |
|
400,- er budt på HWT.dk
|
|
![]() |
|
Der er nu budt 450,- på HWT.dk. Jeg lader den køre til onsdag kl. 17.
Køb nu pris: 600,-
|
|
![]() |
|
Ravnholdt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Oktober-2005 Sted: Danmark Status: Offline Point: 578 |
600 kr.iInkl. porto. Mobilepay betaling.
|
|
![]() |
|
GreatDane ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-Maj-2007 Sted: Danmark Status: Offline Point: 55 |
600,- kontant. Afhenter selv på Frederiksberg.
|
|
![]() |
|
Det er en aftale GreatDane. Kan du afhente i aften? Ellers kan vi godt finde ud af noget en anden dag i løbet af ugen. :) Send mig en privat besked, så finder vi ud af det.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |