|
Waoo/digital |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Mazip ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-Januar-2013 Sted: Randers Status: Offline Point: 55 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-August-2014 kl. 11:22 |
Hej.
Jeg har netop fået waoo fra Verdo. Jeg har et Samsung ue55es7005xxe med DVB t2/c/S2 Mit problem er, at jeg ikke kan finde digitale kanaler, når jeg udfører en kanalsøgning. I mit soveværelse har jeg koblet en digital boks til et gammelt tv og her kan jeg godt finde de digitale kanaler naturligvis. What to do? |
|
![]() |
|
Fakker ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-April-2008 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 315 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Prøv de her instillinger.
Har tuneren problemer med at finde kanalerne, kan du manuelt indtaste følgende:
Redigeret af Fakker - 18-August-2014 kl. 11:57 |
|
![]() |
|
Mazip ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-Januar-2013 Sted: Randers Status: Offline Point: 55 |
Mange tak. Virker nu :)
|
|
![]() |
|
Fakker ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-April-2008 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 315 |
Super
![]() |
|
![]() |
|
Hvordan hulen sorterer jeg så lige kanalerne?
|
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5307 |
Mon ikke du skal oprette en favoritliste? Mvh. JørgenT |
|
![]() |
|
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
Det gør du inde i smarthub og kanal. Uden du behøves gøre brug af favoritliste.
Redigeret af JordanDK - 18-August-2014 kl. 13:27 |
|
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|
![]() |
|
Lidt ulogisk skal man ind i smarthub i stedet for indstillinger..
|
|
![]() |
|
Mange tak for Jeres hjælp
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |