recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Macbook (solgt)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Macbook (solgt)

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Madmanden Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 24-Februar-2007
Sted: Frederiksberg
Status: Offline
Point: 139
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Madmanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: Macbook (solgt)
    Sendt: 18-August-2014 kl. 11:25
Jeg er ved at rydde op i gemmerne, og må konstatere at jeg ikke længere bruger min hvide Macbook fra 2007. Det er en Core 2 Duo, 2 GHz, 2 Gb RAM og en 64 gb SSD. Jeg har lige geninstalleret Mac OS. Der medfølger selvfølgelig oplader og OS på DVD.

Nu er det jo en ældre sag, og derfor er der følgende ting at være opmærksom på:
  • Batteriet holder ikke super godt strøm længere (det er et uorg. batteri købt efter det oprindelige døde helt).
  • Denne model har traditionelt problemer med kabinettet, som det også kan ses på billederne. Det indvirker dog selvfølgelig ikke på funktionaliteten.
  • Den kan nok godt trænge til en rengøring indvendig, for der skal ikke så meget til, før blæserne går i gang.

Men ellers fungerer den fint nok, tastaturet og DVD drevet er som det skal være. Ingen ridser i skærmen.

Jeg aner ikke hvad sådan en ældre fætter er værd. Så derfor bare byd, men jeg forholder mig retten til ikke at sælge. 'Dyret' befinder sig 2000 Frederiksberg.

Redigeret af Madmanden - 21-August-2014 kl. 11:18
Til top
fjongejohn Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 19-September-2011
Sted: Nørrebro
Point: 263
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fjongejohn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2014 kl. 11:45
200 kr. afhentet.
Til top
sakird Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Oktober-2005
Point: 616
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sakird Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2014 kl. 14:31
Lader/ adapter?
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Madmanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2014 kl. 14:34
Oprindeligt skrevet af sakird sakird skrev:

Lader/ adapter?
Hvis du spørger om det følger med, så ja, som jeg skrev i mit oprindelig indlæg. Wink
Til top
sakird Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Oktober-2005
Point: 616
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sakird Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2014 kl. 14:58
Ja det er mig der blind. 300 afhenter i aften
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Madmanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2014 kl. 18:19
400,- er budt på HWT.dk
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Madmanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2014 kl. 23:01
Der er nu budt 450,- på HWT.dk. Jeg lader den køre til onsdag kl. 17. 

Køb nu pris: 600,-
Til top
Ravnholdt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-Oktober-2005
Sted: Danmark
Point: 578
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ravnholdt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2014 kl. 08:39
600 kr.iInkl. porto. Mobilepay betaling.
Til top
GreatDane Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 02-Maj-2007
Sted: Danmark
Point: 55
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér GreatDane Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2014 kl. 11:10
600,- kontant. Afhenter selv på Frederiksberg.
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Madmanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2014 kl. 11:17
Det er en aftale GreatDane. Kan du afhente i aften? Ellers kan vi godt finde ud af noget en anden dag i løbet af ugen. :) Send mig en privat besked, så finder vi ud af det.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu