|
forudbestiling hos elgiganten |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
kal-el ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 28-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 351 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-August-2014 kl. 16:37 |
til jer der har prøvet at forudbestille hos elgiganten og i såfald hvordan er det gået så
|
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24791 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
De gange jeg har bestilt der, så er de sendt en dag eller to før. De er der oftest fremme på dagen, eller dagen før.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
kal-el ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 28-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 351 |
ok jeg har nemlig bestil non stop og den nye cap 2 men til 150kr som de står inde på hjemmesiden, så ringede jeg der ind så vil de trække dem fra, også fik jeg faktisk at vide at de er gået på lager og at de sikkert vil blive sendt i dag men der er ikke sket noget endnu så jeg er da lidt spændt på om der sker noget. sidste gang jeg bestilte noget fik jeg det slet ikke så jeg er lidt bekrymeret
|
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24791 |
Det er faktisk lige de to film jeg har bestilt, bare med Cap 2 i 3D. Skulle den almindelige udgave ikke koste 129kr? Hvis du har bestilt den før, at den er sat ned, så skal du gøre dem opmærksom på det, og så sætter de penge tilbage, men det kan godt tage sin tid.
Jeg kan se, at den koster de 129kr nu.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
jeg har gjort dem opmærksom på det men jeg er mere spængt på om hvornår jeg får en mail fra dem at de har sendt dem afsted
|
|
![]() |
|
Jeg har aldrig modtaget en mail, om at det er sendt. Så det tror jeg ikke, at du skal vente på.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
nå ok så det mere held hvis man får dem, når man ikke kan følge dem
|
|
![]() |
|
Du kan jo logge ind, og på et tidspunkt kommer der en tracking kode på. Så kan du følge den, den vej.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
ok holder øje og tak
|
|
![]() |
|
kaizer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2354 |
Min erfaring med levering fra Elgiganten er 1 -13 dage. Alle varerne var på lager, men alligevel skulle det tage næsten to uger i to tilfælde.
Ret ustabilt, og er det en vare jeg ønsker hurtigt, vælger jeg ofte en anden leverandør. |
|
![]() |
|
kaizer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2354 |
Ikke altid. Jeg har mindst 2 gange været ude for at der var trackingnummer, der ikke gav noget info hos fragtfirmaet. Heller ikke efter 3-4 dage. Kontakt til fragtfirmaet gav mig den information, at nok havde de modtaget et trackingnummer, men der var ingen vare at afhente. |
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Jeg synes nu at de har været ret stabile.
Faktisk tror jeg mere det er posten der er ustabil. Mon ikke den ligger i postkassen i morgen. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |