|
K: 4stk. spikes |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jespera ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 106 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-August-2014 kl. 23:20 |
Har rodet lidt med mit setup og står nu og kunne godt tænke mig at forsøge med nogle spikes under min SVS pb12nsd subwoofer som jeg har fået placeret oven på en stor flise og derefter afkoblet til gulvet med kork stykker..
Så ville da lige høre herinde om der ikke var en der havde nogle spikes til at ligge eller kendte et sted de kunne skaffes billigt?? |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 34 ![]() -- ![]() Oprettet: 05-November-2011 Sted: København Status: Offline Point: 320 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvad med sådan et sæt her til 250 kr? Der er også skånere til gulv med, fik dem bare ikke lige med på billedet
![]() Redigeret af AndreasMo - 11-August-2014 kl. 23:43 |
|
![]() |
|
jespera ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 106 |
Tak for buddet AndreasMo, men håbede nu mere på der var nogle der havde nogle gamle billig brugte til at ligge.. Min sub står gemt bag en sofa så skal ikke være noget fancy pænt noget. Skal bare være som forsøg for at høre hvor stor forskel der er... Må lede lidt videre, da 250kr lige er i overkanten af hvad jeg vil bruge på noget jeg ikke ved vil give nogen forskel.
|
|
![]() |
|
Hyl.dk ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 353 |
Biltema sælger nogle ret billige spikes. De virker fint hos mig.
|
|
Udstyr:
* Receiver - Pioneer VSX-LX60 * Effekt - XTZ Edge A2-300 (2 stk Bi-amp) * Front - XTZ 99.36 MK1 * Center - XTZ 99.25 MK1 * Sub - XTZ 99 W10.16 (m. 700W klasse-D modul) |
|
![]() |
|
Bravo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1333 |
sendt pm
|
|
![]() |
|
Bravo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1333 |
Har sendt mail.
|
|
![]() |
|
PM sendt
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |