recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - K: 4stk. spikes
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

K: 4stk. spikes

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jespera Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 17-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 106
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jespera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: K: 4stk. spikes
    Sendt: 11-August-2014 kl. 23:20
Har rodet lidt med mit setup og står nu og kunne godt tænke mig at forsøge med nogle spikes under min SVS pb12nsd subwoofer som jeg har fået placeret oven på en stor flise og derefter afkoblet til gulvet med kork stykker..

Så ville da lige høre herinde om der ikke var en der havde nogle spikes til at ligge eller kendte et sted de kunne skaffes billigt??
Til top
Bruger udmeldt 34 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 05-November-2011
Sted: København
Point: 320
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 34 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-August-2014 kl. 23:42
Hvad med sådan et sæt her til 250 kr? Der er også skånere til gulv med, fik dem bare ikke lige med på billedet

Redigeret af AndreasMo - 11-August-2014 kl. 23:43
Til top
jespera Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 17-April-2008
Point: 106
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jespera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2014 kl. 14:14
Tak for buddet AndreasMo, men håbede nu mere på der var nogle der havde nogle gamle billig brugte til at ligge.. Min sub står gemt bag en sofa så skal ikke være noget fancy pænt noget. Skal bare være som forsøg for at høre hvor stor forskel der er... Må lede lidt videre, da 250kr lige er i overkanten af hvad jeg vil bruge på noget jeg ikke ved vil give nogen forskel.
Til top
Hyl.dk Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 01-Januar-2009
Point: 353
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hyl.dk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2014 kl. 19:36
Biltema sælger nogle ret billige spikes. De virker fint hos mig.
Udstyr:
* Receiver - Pioneer VSX-LX60
* Effekt - XTZ Edge A2-300 (2 stk Bi-amp)
* Front - XTZ 99.36 MK1
* Center - XTZ 99.25 MK1
* Sub - XTZ 99 W10.16 (m. 700W klasse-D modul)
Til top
Bravo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Oktober-2010
Sted: DK
Point: 1333
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bravo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-August-2014 kl. 10:04
sendt pm
Til top
Bravo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bravo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2014 kl. 11:50
Har sendt mail.
Til top
Bravo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bravo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2014 kl. 08:16
PM sendt
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu