recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Steam savegames efter geninstallation?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Steam savegames efter geninstallation?

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6251
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Steam savegames efter geninstallation?
    Sendt: 25-August-2014 kl. 19:15
Jeg var i gang med to spil, da computeren crashede totalt
Det ene kan jeg fortsætte, hvor jeg kom til
Men det andet (Wolfenstein TNO som jeg nok havde gennemført 75%) skal jeg starte forfra
Kan jeg gøre et eller andet for at få det seneste savegame i Wolfenstein tilbage?
Jeg er ikke startet forfra, det er kun installeret
Det må være et eller andet sted på Steams server eller hvad?

Redigeret af jake51 - 25-August-2014 kl. 19:16
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
filthat Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 08-Juli-2008
Sted: Denmark
Point: 344
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér filthat Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-August-2014 kl. 19:45
Wolfenstein understøtter ikke Steam Cloud saves, så hvis du har formateret computeren helt er der ikke noget at komme efter.
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-August-2014 kl. 19:46
Arh
Hvorfor nu ikke det
Mikael Simpson
Til top
rasmusvn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Oktober-2008
Sted: Odense N
Point: 826
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rasmusvn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-August-2014 kl. 19:55
Oprindeligt skrevet af jake51 jake51 skrev:

Arh
Hvorfor nu ikke det

Fordi Steam Cloud ikke er påkrævet fra Valve's side, kun et valg. Det er noget, udvikleren skal implementere (som jeg har forstået det).
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-August-2014 kl. 20:03
Det er klart, men hvorfor gør de det så ikke...
Mikael Simpson
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2008
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-August-2014 kl. 20:41
Jake - det er sg nok i virkeligheden det forkerte sted at spørge! :-) husk på at der på steam er tonsvis af nye og gamle spil og deres mulighed for at gemme savegames i deres sky er en forholdsvis ny ting. At det bliver distribueret ud via steam er en ting, men teknisk set er spillet jo bygget til at blive distribueret via alm kanaler som via elmutanten. - Så kan man jo ikke lige forlade sig på det så også understøtter at gemme savegames i en helt anden sky som man absolut ikke nødvendigvis har installeret/adgang til. - Det er nok sådan nogle ting du skal kigge på inden du vælger at omformatere kassen :-) (ellers lærer man at græde en salt tåre en gang i mellem.)Du må bare i gang med at spille noget mere så!
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-August-2014 kl. 21:32
Lortet crashede, absolut ikke mit valg
Mikael Simpson
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2008
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-August-2014 kl. 22:38
men du skal vel ikke formatere din harddisk fordi et spil crasher? 
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-August-2014 kl. 07:32
Det var ikke spillet, der crashede
Blå skærm osv.
Mikael Simpson
Til top
spawn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-November-2005
Point: 6822
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spawn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-August-2014 kl. 07:52
Selvom du får blå skærm kan du stadig godt få adgang til dataene på din harddisk, og derfra tage backup af det der er vigtigt, eksempelvis din steamfolder. Medmindre selve harddisken er helt ødelagt, men Blå skærm skyldes oftest en driver der fejler. 
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
Til top
kennethbrdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-August-2007
Point: 1193
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kennethbrdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-August-2014 kl. 10:56
Blå skærm kan også skyldes hardwarefejl. Jeg fik det på et tidspunkt på en helt ny pc og var sikker på, at det var bundkortet efter at have kigget diverse logs igennem i windows, slog jeg netkortet fra på bundkortet og installeret et eksternt og har ikke haft det siden. Men hvis du har formateret og ikke længere får blå skærm, så har det nok været en driver eller lign. som Spawn nævner.
Til top
tobywan Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 19-Juni-2006
Point: 406
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tobywan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-August-2014 kl. 11:09
Ofte ligger saved games placeret under din dokumentmappe i windows, såfremt der er tale om offline filer. Vil tro du kan lave en backup af disse mapper til din nye installation.
Ved ikke om det er tilfældet med dit wolfenstein, men prøv at se efter :)
Panasonic VT50 - B&W CMs2
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu