|
Steam savegames efter geninstallation? |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6251 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 25-August-2014 kl. 19:15 |
Jeg var i gang med to spil, da computeren crashede totalt
Det ene kan jeg fortsætte, hvor jeg kom til Men det andet (Wolfenstein TNO som jeg nok havde gennemført 75%) skal jeg starte forfra Kan jeg gøre et eller andet for at få det seneste savegame i Wolfenstein tilbage? Jeg er ikke startet forfra, det er kun installeret Det må være et eller andet sted på Steams server eller hvad? Redigeret af jake51 - 25-August-2014 kl. 19:16 |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
filthat ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 344 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Wolfenstein understøtter ikke Steam Cloud saves, så hvis du har formateret computeren helt er der ikke noget at komme efter.
|
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6251 |
Arh
![]() Hvorfor nu ikke det ![]() |
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
rasmusvn ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Oktober-2008 Sted: Odense N Status: Offline Point: 826 |
Fordi Steam Cloud ikke er påkrævet fra Valve's side, kun et valg. Det er noget, udvikleren skal implementere (som jeg har forstået det).
|
|
![]() |
|
Det er klart, men hvorfor gør de det så ikke...
|
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Jake - det er sg nok i virkeligheden det forkerte sted at spørge! :-) husk på at der på steam er tonsvis af nye og gamle spil og deres mulighed for at gemme savegames i deres sky er en forholdsvis ny ting. At det bliver distribueret ud via steam er en ting, men teknisk set er spillet jo bygget til at blive distribueret via alm kanaler som via elmutanten. - Så kan man jo ikke lige forlade sig på det så også understøtter at gemme savegames i en helt anden sky som man absolut ikke nødvendigvis har installeret/adgang til. - Det er nok sådan nogle ting du skal kigge på inden du vælger at omformatere kassen :-) (ellers lærer man at græde en salt tåre en gang i mellem.)Du må bare i gang med at spille noget mere så!
|
|
![]() |
|
Lortet crashede, absolut ikke mit valg
|
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
men du skal vel ikke formatere din harddisk fordi et spil crasher?
|
|
![]() |
|
Det var ikke spillet, der crashede
Blå skærm osv. |
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
Selvom du får blå skærm kan du stadig godt få adgang til dataene på din harddisk, og derfra tage backup af det der er vigtigt, eksempelvis din steamfolder. Medmindre selve harddisken er helt ødelagt, men Blå skærm skyldes oftest en driver der fejler.
|
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
![]() |
|
kennethbrdk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1193 |
Blå skærm kan også skyldes hardwarefejl. Jeg fik det på et tidspunkt på en helt ny pc og var sikker på, at det var bundkortet efter at have kigget diverse logs igennem i windows, slog jeg netkortet fra på bundkortet og installeret et eksternt og har ikke haft det siden. Men hvis du har formateret og ikke længere får blå skærm, så har det nok været en driver eller lign. som Spawn nævner.
|
|
![]() |
|
tobywan ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 19-Juni-2006 Status: Offline Point: 406 |
Ofte ligger saved games placeret under din dokumentmappe i windows, såfremt der er tale om offline filer. Vil tro du kan lave en backup af disse mapper til din nye installation.
Ved ikke om det er tilfældet med dit wolfenstein, men prøv at se efter :)
|
|
Panasonic VT50 - B&W CMs2
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |