|
ps4 vs tv netflix |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
stillersen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1017 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 25-August-2014 kl. 20:17 |
Jeg har lige anskaffet mig en ps4, så har lige et enkelt hurtigt spørgsmål
![]() Er billede/lydkvaliteten ens, eller er playstationen bedre end mit samsung 55f7005 tv hvis man snakker netflix? Begge ting er dog koblet sammen med min pioneer sc-71 |
|
![]() |
|
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Fuldstændig ens.
Hvad der så har bedste brugerflade er så op til den enkelte. Redigeret af JordanDK - 26-August-2014 kl. 13:07 |
|
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|
![]() |
|
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4704 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Brugerfladen på de to skulle også meget gerne være identisk. Så vidt jeg husker blev Samsung's 2013 Smart TV opgraderet til den nye brugerflade for noget tid siden.
Et lille trick, hvis du ikke er opmærksom på det. Dit tv skulle gerne have indbygget "Chromecast", så hvis du f.eks. kigger i Netflix-kataloget på din Apple eller Android tablet/smartphone, så kan du trykke på cast-ikonet og så ryger billedet over på skærmen. Det burde sågar virke selvom Netflix app'en ikke er åben på tv'et. Jeg kan ikke huske om PS4 også har det. PS3 har.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |