|
S: Mediacenter PC |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
xeon ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 182 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 27-August-2014 kl. 21:58 |
Kabinet: Antec Fusion
CPU Intel Core2duo E5200 RAM: 4GB HDD: 60GB SSD CD: DVD-brænder Motherboard: Gigabyte med HDMI, optisk, analog, firewire etc Ingen windows licens Kan leveres med XBMC installeret på linux Pris 500.- ![]() ![]() Redigeret af xeon - 27-August-2014 kl. 22:00 |
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4284 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
den kunne jeg godt være interesseret i, hvor i landet?
|
|
![]() |
|
Allanbp ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-November-2006 Sted: Holbæk Status: Offline Point: 471 |
Hvad er målene på kabinettet? Og hvor i landet?
|
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10628 |
Er den passiv kølet? Jeg kan ikke umiddelbart se nogen blæser på det der ligner en Scythe CPU køler.
Flemming |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
TG80 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 225 |
Jeg er også interesseret. Er den stærk nok til at afspille full hd materiale/bluray rips etc.?
|
|
![]() |
|
thomnico ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 06-November-2007 Sted: Albertslund Status: Offline Point: 494 |
Det ligner en scythe ninja mini køler, den er passiv da kabinet blæsere sidder lige ved siden af. Ligner fuldstændigt det setup jeg selv kører med
|
|
![]() |
|
Rolf Lemmike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Maj-2007 Status: Offline Point: 1066 |
Kan den køre BD-Iso og outputte DTS-HD osv napper jeg den gerne til en plov. Den skal dog sendes... Jeg betaler porto.
Og gerne med den omtalte installation. |
|
![]() |
|
Allanbp ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-November-2006 Sted: Holbæk Status: Offline Point: 471 |
Hvor henne i landet.
Jeg afhenter gerne til 525,- hvis det er et område jeg kommer forbi. Redigeret af Allanbp - 28-August-2014 kl. 20:46 |
|
![]() |
|
Rolf Lemmike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Maj-2007 Status: Offline Point: 1066 |
Er sælger tilstede i sin egen tråd?
|
|
![]() |
|
xeon ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 182 |
Den kan afhentes enten i Roskilde eller Ballerup.
Jeg har pt et bud på 600.- afhentet Jeg lader det løbe til mandag aften kl 21.00 Det er dette kabinet http://www.antec.com/product.php?id=1173 Den er passivt kølet på CPU med 2 x 120mm blæsere i siden. Samme setup som det thomnico nævner. @Rolf Lemmike - Det tror jeg ikke den kan trække - den er temlig presset (80%) ved 1080p mkv. |
|
![]() |
|
Hvad er det for et bundkort, altså modelnr?
|
|
![]() |
|
Ok. Næste gang du laver en salgstråd, så lad være med at skrive prisen. For her ser det ud som om du vil sælge for 500.
Og det lader til du mener højeste bud over 500. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |