|
Nexus 5 32GB sendes fra? |
Besvar |
Forfatter | |
twilight
Bruger Oprettet: 13-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 130 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 03-September-2014 kl. 11:03 |
Hejsa,
overvejer at købe nævnte telefon. Aberdabei'et er jo så, at 32GB versionen kun kan købes på play.google. Hvor sender de fra, og hvad gør man i tilfælde af reklamation? Jeg har søgt højt og lavt, men intet fundet.... ????? Vh Kim |
|
Giffel
Guld medlem Oprettet: 24-November-2007 Sted: Haderslev, DK Status: Offline Point: 1219 |
Funktioner
Tak(0)
|
2 sek på google så er der svar på det med reklamation: https://support.google.com/googleplay/answer/2411741?hl=da&ref_topic=3237699 |
|
LG OLED C1 77" Denon AVR-X2800H Synology DS916+ ATV 4K 3. gen |
|
twilight
Funktioner
Tak(0)
|
Takker for linket - jeg søger så en uddannelse i Googlesøgning....
Der var også link til deres supportteam, så det må være nok i denne runde. Takker igen |
|
twilight
Funktioner
Tak(0)
|
For lige selv at besvare mit spørgsmål.... nu har jeg nemlig bestilt en.
De sender fra Google Commerce Ltd Gordon House, Barrow Street Dublin 4 Ireland Edit: staveplade Redigeret af twilight - 05-September-2014 kl. 20:30 |
|
twilight
Funktioner
Tak(0)
|
Jaja, nu har de afsendt den med UPS.
De sender så ikke fra Irland alligevel. Lageret ligger i Holland.... bare de selv kan finde ud af det.... |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |