|
Oppo 105D tilslutning til effekttrin |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
fl71 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 02-September-2014 Status: Offline Point: 9 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 03-September-2014 kl. 07:39 |
Hej
Jeg ved ikke om dette spørgsmål har været stillet og besvaret før. Jeg overvejer pt. at købe en Oppo 105D, der også skal bruges som forforstærker og tilsluttes direkte til mine Linn AV 5125 og Chakra 4100 effektforstærkere. Vil jeg kunne anvende stereo udgangen til fronthøjttalerne og surround udgangene til center og baghøjttalere på oppo'en eller skal jeg bruge surround udgangene til alle højttalere for at kunne anvende oppo'en som forforstærker til såvel stereo som surround?? Jeg tænker, at hvis jeg anvender stereo udgangen til fronthøjttalere, så har jeg måske ikke lyd i disse, når jeg ser en film?? Håber nogen kan besvare dette. På forhånd 1000 tak!!! Flemming |
|
![]() |
|
jan203 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: dk Status: Offline Point: 761 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det kan du godt. Har selv prøvet det en kort periode.
|
|
Pioneer 5090H.samsung 3126..Oppo95.Musical FidelityM6i.front.soavo1.Center.sonusfaberdomus.Bag.amadeusmultiaktiv.Sub.klipschRsw12B.Sonos Cullen.Music Hall 25.2 moded dac.
|
|
![]() |
|
fl71 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 02-September-2014 Status: Offline Point: 9 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Super - 1000 tak for dit svar.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |