|
Fuld Zappiti på Dune HD |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Berdel ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Januar-2012 Sted: Bramming Status: Offline Point: 1155 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-August-2014 kl. 12:48 |
Hejsa
Jeg har lige fået en nyhedsmail fra zappiti med info om at man nu kan få den fulde Zappiti pakke hvis man har en Dune HD afspiller for 29 euro ved tilkøb af en "Premium Token". Er der nogen der har haft mulighed for at teste det? Fra nyhedsmail: Zappiti Dynamic & Zappiti Streaming now available for Dune HD users! Up until now, only Zappiti Players owners could enjoy the full possibilities of Zappiti Media Center thanks to a unique code “token”. Dune HD users could only enjoy a “light” version of Zappiti Media Center with the v2.8.14. From now on, Dune HD user scan enjoy the “full version” of Zappiti Media Center thanks to the Zappiti Premium licence! From now on, Dune HD user scan enjoy the “full version” of Zappiti Media Center thanks to the Zappiti Premium licence! Included with Zappiti premium licence : - Access to Zappiti Media Center V3 with automatic analysis of movies and TV shows, simplified manual re-identification , simplified configuration, and automatic synchronization via Zappiti Cloud. - Access to Zappiti Dynamic App on your Dune HD Player with a powerful search engine and smart filters, alternative viewing mode (movie wall), and the possibility to mark the movies Seen/Unseen via the remote control. - “Videos sharing “ feature with family or friends (Dune HD or Zappiti Player needed) in 720p (streaming TV). - Free access to Zappiti Media Control for Android or iOS and its active streaming function (to watch movies from anywhere via internet on a smartphone or a tablet). - Analysis of musical files and control of music directly via a smartphone or a tablet TV free. |
|
![]() |
|
Portuz ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-Juni-2012 Sted: Storkøbenhavn Status: Offline Point: 163 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Gør det IKKE! I hvert fald ikke endnu. Det er hamrende langsomt(meget pænt sagt) og efter 5 min. skiftede jeg tilbage til v. 2.8.14 tror jeg den hedder.
Skrev til Zappiti og respons var, at de var på vej med en hurtigere version. De er desværre kun 2 der arbejder på det, så det tager tid. Fortryder købet, men forhåbentlig bliver det bedre, det må jeg teste til den tid. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |