|
Sort lagen vs mørklægning |
Besvar |
Forfatter | |
onoffon
Junior bruger Oprettet: 03-April-2011 Status: Offline Point: 38 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 08-September-2014 kl. 22:17 |
Jeg har sat et sort lagen op i loftet foran min projektor - dette har hjulpet meget på refleksioner som jeg normalt fik fra mit hvide loft før. Nu vil jeg så gerne gøre noget tilsvarende ved siderne. Jeg har to muligheder:
1. Købe to lagner i ikea på 260x240 cm og sætte dem på gardin stænger. På den måde kan de trækkes ud når der er behov for det. Lagnet er lavet af bomuld. 2. Købe et mørklægnings gardin hos ikea, lavet af polyester, som så kan trækkes ned når der er behov for det. Dette måler kun 200x195 cm.. Gardinet kommer til at hænge 10 cm fra billedet på begge sider. Så hvilken af de to muligheder vil reflektere mindst lys? Polyester gardinet eller bomulds lagnet? |
|
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er et godt spørgsmål.
Jeg tænker at stof reflekterer mindst.
Drop Ikea og brug molton.
|
|
bird
Super bruger Oprettet: 16-December-2004 Status: Offline Point: 296 |
Funktioner
Tak(0)
|
Enig med multi. Molton er vejen frem.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |