|
Harman Kardon avr 370 spørgsmål |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Jesna ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Februar-2010 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 220 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-September-2014 kl. 19:16 |
Har lige nogle spørgsmål / problemer som jeg lige mangler lidt hjælp til
![]() Når jeg tænder for min Samsung tv, tænder receiveren selv. Hvordan slår jeg det fra? Mine hdmi settings på receiver er: Hdmi audio to tv: off Hdmi control: hdmi out 1 Auto return Channel: auto Cec power control: off Tv control: off Synes jeg har prøvet forskellige indstillinger, men den startet altid op sammen med tv'et Er max watt ikke 440 på min receiver? Jeg bruger den med en Master / slave strømskinne hvor Master max må være 500 watt Hilsen Jakob |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er let nok, under Anynet skal Auto sluk være Nej, og Modtager Fra. Reciver når den så tændes manuelt kan stadig volumestyres med TV Remoten. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Jesna ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Februar-2010 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 220 |
Hej
Anynet: til Auto sluk: nej Modtager: fra Receiveren tænder stadig, men lyden bliver i tv'et. Er det nogle receiver settings ? ( se første indlæg ) /Jakob |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Vil mene anynet skal være off på TV, da det jo netop sender besked til reciever ved on
|
|
![]() |
|
Hvis anynet er off, synes jeg ikke at jeg kan få lyden ned til receiveren.
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Anynet CEC skal være On. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Den står også på On, men receiveren tænder stadig...
|
|
![]() |
|
Så er det i Reciveres indstillinger du skal se. |
|
|
|
![]() |
|
Tænkte jeg nok, men synes jeg har prøvet lidt forskelligt der, men det lykkes nok på et tidspunkt
![]() |
|
![]() |
|
Det kan jeg sørme ikke lige få til at fungere, som jeg gerne vil have det. Mærkeligt...
|
|
![]() |
|
Nååå.... det endte ud i at jeg har købt en Pioneer sc1223-k og det virker superb
/Jakob
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |