|
Bortgives: Gamle kabler og ragelse |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
elendil ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-Juni-2010 Sted: Lille skensved Status: Offline Point: 467 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-September-2014 kl. 19:20 |
Hej. Jeg har ryddet lidt ud i skuret og smidt en helvedes bunke kabler ud. Det drejer sig om alt muligt gammelt lort. Stikdåser, antenne-, usb-, phono-, parallel-, rj45-, scsi-kabel og meget andet.
Fælles for det hele er, at det ryger på lossepladsen snart. Det kan afhentes hurtigt, hvis man har lyst. Jeg gider ingen sortering, så man tager alt eller ingenting. ![]() |
|
![]() |
|
Sert ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-Maj-2007 Status: Offline Point: 293 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvor i landet?
|
|
![]() |
|
elendil ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-Juni-2010 Sted: Lille skensved Status: Offline Point: 467 |
Lille skensved, i nærheden af Køge.
|
|
![]() |
|
Sert ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-Maj-2007 Status: Offline Point: 293 |
Jeg springer fra, håbet det var lige i nærheden 😏
|
|
![]() |
|
Helt i orden. Der bringes ikke ud :-)
|
|
![]() |
|
Øh ja, det viser sig at jeg aldrig fik smidt kablerne ud, så hvis nogen vil have dem, er muligheden der stadig.
NU ryger de dog snart. Hvis jeg får taget mig sammen. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |