recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bortgives: Gamle kabler og ragelse
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Bortgives: Gamle kabler og ragelse

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
elendil Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 20-Juni-2010
Sted: Lille skensved
Status: Offline
Point: 467
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér elendil Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Bortgives: Gamle kabler og ragelse
    Sendt: 10-September-2014 kl. 19:20
Hej. Jeg har ryddet lidt ud i skuret og smidt en helvedes bunke kabler ud. Det drejer sig om alt muligt gammelt lort. Stikdåser, antenne-, usb-, phono-, parallel-, rj45-, scsi-kabel og meget andet.

Fælles for det hele er, at det ryger på lossepladsen snart.

Det kan afhentes hurtigt, hvis man har lyst. Jeg gider ingen sortering, så man tager alt eller ingenting.

Til top
Sert Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 20-Maj-2007
Point: 293
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sert Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2014 kl. 19:34
Hvor i landet?
Til top
elendil Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér elendil Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2014 kl. 19:35
Lille skensved, i nærheden af Køge.
Til top
Sert Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 20-Maj-2007
Point: 293
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sert Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2014 kl. 19:41
Jeg springer fra, håbet det var lige i nærheden 😏
Til top
elendil Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér elendil Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2014 kl. 19:52
Helt i orden. Der bringes ikke ud :-)
Til top
elendil Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér elendil Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2015 kl. 13:47
Øh ja, det viser sig at jeg aldrig fik smidt kablerne ud, så hvis nogen vil have dem, er muligheden der stadig.

NU ryger de dog snart. Hvis jeg får taget mig sammen.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu