|
Lærred til 1000-2500 kr? |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |||
thadudedk
Junior bruger Oprettet: 02-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 25 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 10-September-2014 kl. 17:30 |
||
Jeg har anskaffet mig en BenQ W1070 projektor og leder nu efter et lærred i prisklassen 1000-2500 kr. Jeg tænker lærredet skal være 100" og gerne et rulle lærred. Jeg har fuld lyskontrol over mit rum med mørklægningsgardiner + jeg har malet loftet sort. Så har også rimelig kontrol over refleksionsniveauet i rummet. Projektoren bliver udelukkende brugt i mørke.
Jeg er på rimelig bar bund, da alt jeg kan finde ser ud til at være elitescreens osv., som jeg ikke læser specielt godt om. Jeg har overvejet en tur i hifi klubben, men er bange for at ende med at betale overpris. Så indtil alt er undersøgt online venter jeg med denne mulighed. Mange af de udenlandske sider jeg finder, her i blandt amazon.co.uk og amazon.de sender næsten aldrig til Danmark. Så dette er ligeledes en forhindring.. Hvis nogle kender til nogle lærreder i prisklasse hører jeg gerne..
|
|||
Timeguardian
Super bruger Oprettet: 12-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 318 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hej
På ebay.de, burde du kunne finde nogle,de fleste sender til Danmark
|
|||
jacobthor91
Guld medlem Oprettet: 27-September-2012 Sted: ikast, danmark Status: Offline Point: 673 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
du kan prøve elgiganten.dk de har faktisk nogle stykker både ramme, og rullelærred:)
her er 108" for de ca 2500 Redigeret af jacobthor91 - 10-September-2014 kl. 19:34 |
|||
Thomas K
Super bruger Oprettet: 26-Januar-2010 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 461 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Eller kan du købe et lærred her. http://stores.ebay.co.uk/Platinum-Home-Cinema/Motorised-Projection-Screens-/_i.html?_fsub=6855748015&_sid=915524475&_trksid=p4634.c0.m322
Jeg har et motorlærred derfra. Jeg er bestemt ikke entusiast, men jeg syntes det er et ok lærred til prisen. Thomas |
|||
---------------------
Thomas K |
|||
thadudedk
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det er ret gode priser i forhold til det er med motor. Hvilken størrelse har du købt derinde fra? Og har du oplevet problemer med bølger på dit lærred?
|
|||
thadudedk
Funktioner
Tak(0)
|
||
Thomas, hvis du ligger inde med et billede af dit lærred er du meget velkommen til at lægge det op. Er lidt nysgerrig mht. bølger på lærredet :-) Og hvordan med motoren, kører den som den skal?
|
|||
Thomas K
Super bruger Oprettet: 26-Januar-2010 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 461 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det skal jeg nok, men jeghar formentligt ikke tid, før efter weekenden. Foriøvrigt, er det et 120". Jeg har ikke haft nogen problemer med motoren
|
|||
---------------------
Thomas K |
|||
thadudedk
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det lyder godt. Men har du nogle bølger på dit lærred? Og hvor længe har du haft det? Var der iøvrigt en adapter med til strømstikket? Kan se det ikke er et stik der passer til danske stikkontakter..
|
|||
Timeguardian
Super bruger Oprettet: 12-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 318 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Mener jeg gav ca. 1000 kr. Incl. Forsendelsen, for 4 år siden.
Der er ingen bølger i lærredet og ser ud som,den dag det blev købt. På mit var der alm. Dansk stik på. Redigeret af Timeguardian - 11-September-2014 kl. 14:46 |
|||
thadudedk
Funktioner
Tak(0)
|
||
Og hvordan med hotspotting, tænker at det er 1.1 gain og ikke 1.0 som de fleste hvide lærreder. Er der noget af det? Går iøvrigt ud fra dit lærred er hvidt og ikke gråt, som de også forhandler?
Er meget tæt på at bestille det hvide 100".
|
|||
Willads
Super bruger Oprettet: 21-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 444 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg har købt motoriseret 120" lærred af netop platinum147 på ebay hvilket jeg har skrevet i en tidligere tråd. Mit var bulet. Jeg synes det krævede mange skriverier frem og tilbage for at få ordentlig service. Hvis man er utilfreds skal man ikke regne med at få sælger til at betale for fragten og hvis man selv skal betale er fragten dyrere end et ny lærred !!! Jeg endte med at bestille et ekstra lærred som jeg fik til reduceret pris, men der virkede motoren ikke ordentligt. Derefter gik sælger i baglås og endte med at sende mig en reservedel og så måtte jeg selv ordne resten !! Jeg skriver ikke dette for at skræmme nogle væk, men mere for at forklare at man skal være klar over konsekvenserne hvis ikke produktet er i orden når man modtager det. Jeg kan jo og så bare have været mega uheldig
|
|||
Pana:DP-UB424,Yamaha rx-a3070,Monacor STA-1000D, Epson:TW-7400,117" tab-tension,Earthquake højtalere:Fronter 2xTitan Tigris,Center 1xTitan Theia,Surround 4xAWS-602,loft 4xECS-8.0,subs 2xMinime P12v2
|
|||
onoffon
Junior bruger Oprettet: 03-April-2011 Status: Offline Point: 38 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det lyder som en træls omgang du har været igennem. Hvis jeg havde læst dette inden jeg bestilte lærred havde jeg muligvis holdt mig derfra. Men har bestilt og har netop modtaget lærredet. Motoren kører fint og lærredet er faktisk helt glat inde på selve stykket hvor billedet vises. Det buler lidt indad i siderne og i bunden ude på de sorte stykker. Jeg prøver at lade det hænge nede i en uges tid i håb om dette får det rettet lidt ud. Kunne godt tænkes, når det har lagt pakket i en kasse på et lager i lang tid. Jeg skal nok lige vende tilbage med en opdatering til fremtidige eventuelle købere..
|
|||
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |